Advertisements
July 19, 2018
  • 8:26 pm Opinie Constantin Magdalina, expert Tendinte si tehnologii emergente: Frica de eșec în antreprenoriat
  • 3:01 pm Provision si Boldon James anunta un nou parteneriat in domeniul securitatii informatiei pentru Romania si Rep. Moldova
  • 2:57 pm Totul despre actualizarea sistemului ERP SAP Business One
  • 2:51 pm Cauti o agentie SEO? Iata ce ar trebui sa stii!
  • 2:46 pm Carturarul.ro – o noua platforma care prezinta recenzii de carti
foto todaysoftmag.ro

Calitatea produselor software este într-o creştere continuă şi odată cu această creştere se diversifică şi criteriile de evaluare a calităţii. Această diversificare a apărut, atât în urma evoluţiilor tehnologice dar şi de nevoia de a furniza produse şi servicii competitive.

La un moment dat a fost evident că absenţa unor buguri într-o aplicaţie nu era suficientă pentru garanta calitatea unei aplicaţii.

Aceasta a făcut ca în prezent eforturile să se concentreze în zona calităţii interacţiunii dintre un operator uman şi un produs software.

Pentru multă vreme, criteriile asociate gradului de satisfacţie a utilizatorilor erau considerate pur şi simplu extravaganţe sau aberaţii contractuale.

Utilizatorul era singurul blamat pentru greşeli de utilizare, cu pretextul că a evitat aceeaşi greşeală în alte 99 de cazuri.

De altfel, utilizatorii înşişi dezvoltau mai degrabă abordări alternative, work-around-uri, decât să ridice problema “dificultăţii în utilizare” unui manager sau unui furnizor de servicii.

continuarea in todaysoftmag.ro

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: