Advertisements
May 24, 2019
  • 3:27 pm Robotică învăţată prin joacă, gratuit, de Ziua Copilului, în Băneasa Shopping City
  • 3:25 pm Conferința anuală de presă 2019, București Bosch a înregistrat o creștere puternică în România
  • 3:23 pm Televizoare începând de la 299 lei pentru clienții Flanco prin programul Rabla pentru electrocasnice
  • 3:22 pm AVON pune în discuție standardele frumuseții clasice într-un panel special la Digital Divas 2019
  • 3:20 pm Poziția ANIS la declarația ministrului Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale referitoare la strategia națională pentru Inteligență Artificială
foto todaysoftmag.ro
2 vizualizări

Calitatea produselor software este într-o creştere continuă şi odată cu această creştere se diversifică şi criteriile de evaluare a calităţii. Această diversificare a apărut, atât în urma evoluţiilor tehnologice dar şi de nevoia de a furniza produse şi servicii competitive.

La un moment dat a fost evident că absenţa unor buguri într-o aplicaţie nu era suficientă pentru garanta calitatea unei aplicaţii.

Aceasta a făcut ca în prezent eforturile să se concentreze în zona calităţii interacţiunii dintre un operator uman şi un produs software.

Pentru multă vreme, criteriile asociate gradului de satisfacţie a utilizatorilor erau considerate pur şi simplu extravaganţe sau aberaţii contractuale.

Utilizatorul era singurul blamat pentru greşeli de utilizare, cu pretextul că a evitat aceeaşi greşeală în alte 99 de cazuri.

De altfel, utilizatorii înşişi dezvoltau mai degrabă abordări alternative, work-around-uri, decât să ridice problema “dificultăţii în utilizare” unui manager sau unui furnizor de servicii.

continuarea in todaysoftmag.ro

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: