Advertisements
December 14, 2019
  • 5:35 pm Vodafone introduce cartele SIM cu dimensiune injumatatita pentru a reduce deseurile plastice
  • 7:01 am World PR Report 2020: 3.600 de manageri din întreaga lume vorbesc despre reputaţie şi tendinţele în comunicare
  • 7:00 am Mastercard introduce Identity Check™, soluția care asigură securitatea crescută a tranzacțiilor online
  • 5:49 pm Startarium: 10 idei de afaceri lansate în crowdfunding cu mai puțin de 10.000 de euro
  • 5:48 pm De Black Friday, clienții care achită cu Mastercard sau Maestro pot câștiga un BMW I3
foto todaysoftmag.ro
139 vizualizări

Calitatea produselor software este într-o creştere continuă şi odată cu această creştere se diversifică şi criteriile de evaluare a calităţii. Această diversificare a apărut, atât în urma evoluţiilor tehnologice dar şi de nevoia de a furniza produse şi servicii competitive.

La un moment dat a fost evident că absenţa unor buguri într-o aplicaţie nu era suficientă pentru garanta calitatea unei aplicaţii.

Aceasta a făcut ca în prezent eforturile să se concentreze în zona calităţii interacţiunii dintre un operator uman şi un produs software.

Pentru multă vreme, criteriile asociate gradului de satisfacţie a utilizatorilor erau considerate pur şi simplu extravaganţe sau aberaţii contractuale.

Utilizatorul era singurul blamat pentru greşeli de utilizare, cu pretextul că a evitat aceeaşi greşeală în alte 99 de cazuri.

De altfel, utilizatorii înşişi dezvoltau mai degrabă abordări alternative, work-around-uri, decât să ridice problema “dificultăţii în utilizare” unui manager sau unui furnizor de servicii.

continuarea in todaysoftmag.ro

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: