Advertisements
August 19, 2019
  • 7:25 am Regulamentul GDPR: amendă pentru camere de supraveghere
  • 4:36 pm Mircea Gheorghe, responsabil Marketing Azitrend: „Se poate ști cine au fost instigatorii din Piață!” / Colaborator Azitrend, pictor, blogger: „Softul ăsta TRASSIR e foarte misto și are multe module…”
  • 6:18 pm ANALIZĂ: De ce Trassir? GDPR, „ghimpele” din talpa Rusiei / Provocări privind alinierea la regulamentul de protecție a datelor
  • 5:47 pm FaceApp, un fel de Trassir. Unde ajung datele noastre? De la distractie la pierderea datelor personale este doar un pas
  • 5:25 pm Trassir, platforma de servicii supraveghere video, adusă de Azitrend în România / Asemănări ingrijoratoare cu Yango (IV)
  • 4:11 pm Servicii de supraveghere video de la ruși, pe filiera Azitrend-Trassir / SBERBANK, cea mai SANCȚIONATĂ bancă de pe lista Occidentului, client Trassir (III)
  • 3:29 pm Azitrend, servicii de supraveghere video prin Trassir în România?/ RECUNOAȘTEREA FACIALĂ la limita GDPR, peripeții la CM2018 și business-ul Trassir-SUHOI, pe „magistrala” Kremlin (II)
  • 6:38 pm Azitrend, servicii de supraveghere video prin Trassir în România? / Despre GDPR „non-UE”, criza din R.Moldova și o platformă folosită în țări mai puțin „prietenoase” cu democrația (I)
  • 5:07 pm Uber deschide în București cel mai mare  centru de asistență din Europa Centrală și de Est pentru șoferi și curieri
  • 5:03 pm Acoperire națională a aplicației Regista: peste 300 de primării și companii din România folosesc aplicația de registratură și managementul documentelor
  • 5:01 pm Inovație în e-commerce-ul românesc / FamShop, comerțul online prin interacțiune vocală cu vizitatorii
  • 4:58 pm Orange România – reţeaua mobilă cu cea mai extinsă acoperire din țară conform rezultatelor Speedtest Intelligence® by Ookla®
49 vizualizări

NTT DATA, unul din cei mai recunoscuti lideri globali tehnologici, a fost denumit „lider” si „star performer” intr-un raport recent publicat de Everest Group, Workplace Services – Market Trends and PEAK Matrix Assessment: End Users are no Less than Customers”. Acesta analizeaza viziunea, realizarile si operatiunile unui numar de 23 de furnizori de servicii IT de elita.

„Condusi de provocarile lumii digitale, portofoliul nostru de servicii pentru companii se concentreaza pe imbunatatirea experientei userilor, in vederea crearii unei valori, aliniata la obiectivele de business”, a declarat David Bonner, vicepresedinte executiv al diviziei de servicii infrastructura, cloud si securitate din cadrul NTT DATA Services. „Suntem onorati de recunoasterea Everest Group, care reprezinta o dovada majora a muncii oamenilor nostri, in scopul sustinerii obiectivelor de business ale clientilor, la fiecare nivel”.

NTT DATA a investit in IP-uri unice si a imbunatatit incontinuu serviciile, pentru a asigura o operativitate excelenta, productivitate maxima la locul de munca si satisfactia clientilor.

„Experienta utilizatorului a devenit personajul-cheie la locul de munca – companiile zilelor noastre doresc sa construiasca un mediu de lucru digital, care sa oglindeasca vietile personale digitale ale angajatilor, care sa ajute la crearea unui brand, unui mediu aliniat cu asteptarile noii generatii”, a declarat Ashwin Venkatesan, director de Practici in cadrul Everest Group.

„Portofoliul matur al NTT DATA, investitiile in automatizare si analiza end-user, imbunatatirea constanta a relatiei cu partenerii au reprezentat elementele-cheie pentru care compania este un Lider in aceasta industrie”, a mai spus Venkatesan.

foto: http://humanepursuits.com

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: