Advertisements
November 19, 2018
  • 5:49 pm Specialisti de la London Stock Exchange Group, Ubisoft, Google si GoPro vin sa intalneasca urmatoarea generatie de profesionisti IT din Romania
  • 5:47 pm Lanțul internațional de cinematografe Cineplexx se lansează in România
  • 5:43 pm Flanco vinde în premieră în România primul televizor 8K – Samsung Q900R QLED
  • 4:49 pm Instant Factoring, prima platformă românească de micro-finanțare a companiilor mici, atrage o finanțare externă de 1,5 milioane euro
  • 4:45 pm Românii scot la vânzare anual peste 1.8 milioane de telefoane mobile. 41.71% dintre utilizatorii OLX îsi vând telefonul pentru a-și cumpăra unul mai performat

Un articol recent Emerging Europe subliniază faptul că România a fost mult timp la periferia pietei de outsourcing IT&C, dar niciodată nu a reușit să ajungă în fața sau în centrul acesteia.

Acest lucru s-a întâmplat în mare parte datorită „naturii competitive a outsourcing-ului”, care nu le permite companiilor sa strige în gura mare „că România este un jucător valoros pe piață”.

Industria a început însă să se sesizeze. De exemplu, Stefanini este membru fondator al ABSL (Association of Business Service Leaders), care are rolul de a aduce la un loc cele mai bune business-uri de outsourcing, pentru a întări recunoașterea sectorului și contribuția lui la economie.

În acest sens, la Stefanini, suntem mai mult decât încântați să lăudăm România. E o piață uriașă de outsourcing, de unde oferim servicii excepționale unui număr de peste 80 clienți din toată lumea.

Creșterea afacerii noastre în România subliniază importanța sa pentru noi. În urmă cu șase ani, aveam aici 450 angajați. Acum avem peste 1400 în cele trei centre din România.

Iată cum am crescut.

O forță de muncă talentată

România are mulți oameni foarte instruiți, care cunosc mai multe limbi și au abilități tehnologice excepționale.

Stefanini reușește să ofere suport tehnic din România pentru business-uri în 15 limbi – inclusiv în engleză, franceză, germană, spaniolă, greacă, italiană, rusă și israeliană.

Trendul va continua. Nu doar că am crescut numărul staffului de service desk cu 40%, în ultimii trei ani, dar anticipăm că vom aveam 2000 de angajați în următoarele 12-18 luni.

Un angajament pentru evoluția neîncetată

Pentru că echipa din România crește atât de rapid, trebuie să ne asigurăm că toți angajații noi înțeleg angajamentul Stefanini de a livra servicii excepționale.

Drept urmare, i-am invitat pe angajați să contribuie cu idei pentru a creiona imaginea serviciului excepțional, în sine.

Echipa din România a participat la provocare și a furnizat peste 100 inițiative în Europa, toate având ca scop furnizarea de servicii de primă clasă pentru clienți.

Proximitatea

Spre deosebire de alte țări, România se află aproape de clienții din Europa, atât din punct de vedere geografic, cât și cultural.

O destinație de outsourcing demnă de promovat!

Cu cât vor ști clienții mai mult că oferim servicii excepționale din România, cu atât vom investi mai mult în creșterea noastră.

foto și text în engleză: Stefanini

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: