Advertisements
December 14, 2019
  • 5:35 pm Vodafone introduce cartele SIM cu dimensiune injumatatita pentru a reduce deseurile plastice
  • 7:01 am World PR Report 2020: 3.600 de manageri din întreaga lume vorbesc despre reputaţie şi tendinţele în comunicare
  • 7:00 am Mastercard introduce Identity Check™, soluția care asigură securitatea crescută a tranzacțiilor online
  • 5:49 pm Startarium: 10 idei de afaceri lansate în crowdfunding cu mai puțin de 10.000 de euro
  • 5:48 pm De Black Friday, clienții care achită cu Mastercard sau Maestro pot câștiga un BMW I3
136 vizualizări

La trei ani distanta de la semnarea acordului cu Orange, Netflix a anuntat reinnoirea parteneriatului si adaugarea unui numar semnificativ de piete pentru produsele sale media.

Netflix s-a lansat in Franta in septembrie 2014. Dupa ce a inregistrat 100000 abonati, Orange s-a autosesizat si a decis sa ofere Netflix prin intermediul dispozitivelor set-top.

Extinderea presupune prezenta pronuntata pe 29 de piete, printre care Belgia, Spania, Polonia, Romania, Slovacia, Botswana, Camerun, Egipt, Irak, Iordania, Liberia, Maroc, Senegal, Serra Leone si Tunisia.

In ianuarie 2016, Netflix a fost lansat in 130 de tari. La randul sau, Orange sustine ca are 269 milioane clienti in toate pietele, inclusiv 207 milioane pe dispozitive mobile si 19 milioane utilizatori de internet fix.

O noua extindere a Netflix va avea loc in 2018, scrie venturebeat.com.

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: