Advertisements
September 22, 2018
  • 3:14 pm Honor Play primește nouă premii la IFA 2018 pentru performanță de calitate superioară
  • 4:48 pm Elena Apostolescu, Director general, CMF Consulting: Software-ul produs şi folosit în cadrul firmei poate fi evaluat şi înregistrat în contabilitate?
  • 3:04 pm Sfaturi pentru alegerea ofertei de internet
  • 4:19 pm Ministrul Radu Oprea lansează Business România la Internațional Business Forum
  • 4:16 pm Uber lansează și în România noua aplicație realizată alături de șoferi, pentru șoferi

București, 21 septembrie 2017 Smartree, unul dintre liderii din România pe piața de externalizare a proceselor de HR, deschide cel de-al treilea punct de lucru al companiei, ȋn afara Bucureștiului, care va oferi servicii de externalizare calcul salarial și administrare personal. Această mutare face parte din strategia de extindere a companiei, iar noul birou va deservi ȋntreaga regiune, dar și o parte din noii clienți Smartree.

Potrivit reprezentanților companiei, Municipiul Craiova este unul dintre punctele de interes ale momentului, care cunoaște un grad exponențial de extindere. Această evoluție se datorează numeroaselor parcuri industriale, centrelor de suport și dezvoltare software pentru aplicații de tip enterprise, dar și facilităților de producție din industria de automobile. De asemenea, aici se află și unul dintre cele mai mari centre universitare din țară. Asta ȋnseamnă un mediu de business competitiv, ȋn plină dezvoltare, care poate deservi companii multinaționale din zonele cele mai diverse, cum este și cazul clienților Smartree.

„Am ales Craiova ȋn urma consultării unor studii despre piața muncii din Romȃnia, dar și despre posibilitățile de dezvoltare pe diverse regiuni. Am văzut o oportunitate ȋn a deschide un birou aici și am ȋnceput să testăm piața. Am găsit oameni extrem de bine pregătiți ȋn acest domeniu, care se potrivesc profilului pe care ȋl căutam și așa a ȋnceput totul”, a declarat Adrian Stanciu, CEO Smartree.

Ȋn prima fază, echipa din Craiova va fi formată dintr-un Team Leader și doi sau trei specialiști, ȋnsă, ea se va mări progresiv, pe măsură ce va crește numărul de clienți, dar și de servicii oferite. Ȋnainte de ȋnceperea activității, noii angajați vor beneficia de un training intern, ȋn urma căruia se vor familiariza cu toate procedurile și standardele de „customer care” Smartree.

Ȋn prezent, Smartree are 85 de angajați, ȋn centrele din Bucuresti, Pitești și Timișoara. Compania oferă o gamă completă de servicii precum salarizare, administrare de personal, analiză și raportare pentru management, recrutare, muncă temporară sau consultanță ȋn domeniu. Cei peste 180 de clienți sunt majoritar companii multinaționale dar printre ei se numără și firme cu capital romȃnesc.

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: