Advertisements
December 15, 2018
  • 3:31 pm De Crăciun fii mai bun … cu smartphone-ul tău!
  • 3:28 pm GLYKON vă propune sistemul de gestiune, pentru stații carburanți, PetroSol, conform cu noua legislație privind A.M.E.F-urile
  • 3:26 pm PROGZEE – partenerul tău de încredere în crearea unui magazin online profesional
  • 3:17 pm Bijuteriile TEILOR dau startul implementării întregii suite de aplicații de business de la SoftOne
  • 3:11 pm Taxify în Timișoara: sute de șoferi parteneri și zeci de mii de pasageri în doar două luni de la lansare

CEO-ul unei companii tehnologice plus o greseala de 40 milioane de dolari, aceasta ar putea fi reteta dezastrului financiar pentru un antreprenor IT. Nu si pentru Brad Smith.

In mijlocul bulei tehnologice dot-com din anii 2000, Brad Smith, actualul CEO al companiei care produce soft fiscal Intuit, lucra in divizia de internet a unei alte firme. El a prezis ca dezvoltarea comertului electronic va eclipsa, in cele din urma, vanzarile generate de angajati.

„M-am lasat dus de val”, a declarat Brad Smith pentru Business Insider. „Am crezut ca totul va fi digital, ca nu va mai fi necesara interactiunea umana”.

Smith si-a convins compania sa investeasca 40 milioane de dolari in doua contracte majore de e-commerce.

Planul sau a dat insa gres. „Nu am produs mai nimic. Am crezut ca voi fi concediat”, a povestit Smith.

Cand a devenit clar faptul ca afacerile din comertul electronic vor esua lamentabil, Smith a mers la o intalnire cu sefii sai, asteptandu-se sa il concedieze.

Dar acest lucru nu s-a intamplat. In cadrul intalnirii, Smith a vorbit despre ipoteza sa initiala si modul in care s-au precipitat lucrurile. Sefii l-au surprins cu un raspuns scurt: „Esti mai valoros pentru noi acum, deoarece n-o sa mai comiti vreodata o greseala de 40 milioane de dolari. Vrem sa faci si alte greseli. Asa o sa inveti si o sa cresti”.

Smith a precizat ca inca mai tine cont de lectia sefilor sai. „M-au invatat sa abordez esecul si succesul in acelasi mod: ca pe o sansa de a invata”, a spus Smith.

La Intiuit, vrea sa isi motiveze angajatii in acelasi mod. „Am incercat din rasputeri sa creez aici un mediu asemenea celui de la acea companie”, a declarat acesta. „Nu ii pedepsi pe oameni, atunci cand gresesc. Intreaba-i daca au invatat ceva din asta si ofera-le sansa sa isi recladeasca obiectivele”.

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: