Advertisements
August 20, 2018
  • 7:14 pm Cele mai scumpe și neobișnuite anunțuri de pe platforma OLX.ro
  • 7:10 pm Amenintarea ascunsa: creste numarul versiunilor virusului bancar Trojan pentru dispozitive mobile
  • 7:06 pm Cristian Cârstoiu se alătură EY România, în calitate de Partener în cadrul Departamentului de Asistență în Afaceri
  • 7:01 pm George Agafitei, Strategy Designer & Innovation Catalyst, Certificate Associate Emergenetics®: Cum pierd companiile bani din cauza sistemului de management al performanțelor
  • 6:52 pm Scent Explore, testat in Romania

Cu ajutorul solutiei IT, managerii detin controlul permanent al afacerii lor si pot lua decizii bazate pe informatii corecte si usor accesibile

SIVECO Romania lanseaza SIVADOC Lite, cea mai noua solutie IT dedicata managementului eficient al documentelor.

Aplicatia permite managerilor sa gestioneze toate procesele din cadrul organizatiei, pastreaza informatiile intr-o ordine bine stabilita, digitizeaza documentele si asigura acces restrictionat la ele. Cu SIVADOC Lite, managerii vor avea un control permanent a tot ceea ce se intampla in organizatie cu impact pozitiv asupra deciziilor si, implicit, asupra afacerii.

Noutatea aplicatiei consta in transformarea modului de stocare si transmitere a informatiei in interiorul organizatiilor si este disponibila la costuri accesibile intreprinderilor mici si mijlocii din Romania.

SIVADOC Lite este versiunea usor de folosit a unui sistem digital care permite crearea, inregistrarea si gestionarea documentelor organizationale. Avand o experienta de peste 15 ani in dezvoltarea si implementarea sistemelor de gestiune a documentelor, SIVECO a dovedit deja, prin versiunea SIVADOC, realizata pentru companii mari, utilitatea si eficacitatea acestei solutii in organizatii importante din Romania.

Aplicatia a fost dezvoltata pornind de la discutiile directe cu manageri care au evidentiat ce au nevoie pentru a-si atinge obiective strategice, intr-un mediu concurential care se transforma permanent sub influenta tehnologiilor digitale. Iata ce ne-au solicitat managerii:

  • Acces facil la documente: “sa gasesc mult mai repede documentul in arhiva electronica decat atunci cand e in dosar, foarte important atunci cand esti cu clientul la telefon”
  • Siguranta si confidentialitate mai mare a informatiei: “in functie de rolul angajatului, are dreptul sa modifice sau nu documentele”
  • Acces de oriunde la documente prin cloud: “imi iau biroul cu mine oriunde merg”

SIVECO a transpus cerintele lor intr-un sistem care rezolva cele mai dificile situatii de business prin reducerea timpului petrecut cu gasirea documentelor, gestiunea centralizata a documentelor, securitate ridicata cu drepturi de acces doar pentru utilizatorii autorizati si generarea de raportari detaliate la nivelul organizatiei.

Aplicatia asigura crearea, inregistrarea si distribuirea documentelor in mod controlat, reunind urmatoarele componente: registratura electronica, fluxuri de documente, gestiune, cautare, scanare, formulare si rapoarte.

Prin implementarea acestei solutii de management al documentelor, procesele din cadrul firmei sunt mai usor de monitorizat si de gestionat, ceea ce conduce la performante ridicate ale organizatiei.

Echipa SIVECO va fi prezenta cu SIVADOC Lite in cadrul evenimentului IM World 2017, care se desfasoara in perioada 4-5 octombrie la Romexpo, Bucuresti. Managerii pot discuta cu echipa care a dezvoltat aplicatia in fiecare zi a targului, in cadrul standului nr. B14 din Pavilionul Central.

Foto: webPR.ro

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: