Advertisements
July 20, 2019
  • 6:18 pm ANALIZĂ: De ce Trassir? GDPR, „ghimpele” din talpa Rusiei / Provocări privind alinierea la regulamentul de protecție a datelor
  • 5:47 pm FaceApp, un fel de Trassir. Unde ajung datele noastre? De la distractie la pierderea datelor personale este doar un pas
  • 5:25 pm Trassir, platforma de servicii supraveghere video, adusă de Azitrend în România / Asemănări ingrijoratoare cu Yango (IV)
  • 4:11 pm Servicii de supraveghere video de la ruși, pe filiera Azitrend-Trassir / SBERBANK, cea mai SANCȚIONATĂ bancă de pe lista Occidentului, client Trassir (III)
  • 3:29 pm Azitrend, servicii de supraveghere video prin Trassir în România?/ RECUNOAȘTEREA FACIALĂ la limita GDPR, peripeții la CM2018 și business-ul Trassir-SUHOI, pe „magistrala” Kremlin (II)
  • 6:38 pm Azitrend, servicii de supraveghere video prin Trassir în România? / Despre GDPR „non-UE”, criza din R.Moldova și o platformă folosită în țări mai puțin „prietenoase” cu democrația (I)
  • 4:42 pm Konica Minolta obține prima certificare FOGRA53 pentru sistemul digital AccurioPress KM-1
  • 4:38 pm Cuantumul primei amenzi pentru încălcarea GDPR ne plasează pe locul al doilea în Europa Centrală și de Est
40 vizualizări

Digitalizarea devine o filo­sofie a busi­nessu­lui, trebuie să re­clă­dim anumite procese pentru a face faţă clientului de astăzi, care este mult mai pretenţios. (…) Marea provocare pentru România va fi integrarea IMM-urilor pentru digitalizare, pentru că ele au nevoie de o abordare diferenţiată şi de consultanţă. Statul ar trebui să sprijine IMM-urile prin acordarea unor vouchere prin care să apeleze la consultanţă în digitalizare”, a spus Daniel Metz, CEO al furnizorului de servicii software NTT DATA România.

Metz a fost prezent ieri la evenimentul Digital Leadership, organizat de ZF în parteneriat cu Learning Pro, Immochan, BCR şi Genpact.

Șeful NTT Data a mai spus că funcţia de Chief Digital Officer ar trebui să existe la nivelul Executivului, astfel încât acesta să îşi poată da avizul asupra unor proiecte înainte ca acestea să devină obligaţii şi să pună în încurcătură mediul de afaceri.

Daniel Metz, CEO NTT DATA România, in cadrul evenimentului organizat de Ziarul Financiar

♦ Clienţii noştri au devenit foarte pretenţioşi. Înainte să cumperi cauţi să vezi ce părere au alţii despre acel produs sau serviciu. Companiilor le este frică de transparenţă la care sunt supuse uneori, le este frică de puterea clientului.

♦ Implusul de a realiza digitalizarea trebuie să plece de la conducerea companiei, de la management. Statul ar putea să sprijine IMM-urile prin acordarea voucherelor pentru a beneficia de această consultanţă în digitalizare.  

foto: Pagina Facebook NTT DATA Romania

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: