Advertisements
July 17, 2018
  • 3:01 pm Provision si Boldon James anunta un nou parteneriat in domeniul securitatii informatiei pentru Romania si Rep. Moldova
  • 2:57 pm Totul despre actualizarea sistemului ERP SAP Business One
  • 2:51 pm Cauti o agentie SEO? Iata ce ar trebui sa stii!
  • 2:46 pm Carturarul.ro – o noua platforma care prezinta recenzii de carti
  • 2:43 pm 5 Module ECDL recomandate pentru credite la facultate de către Consiliul American pentru Educaţie

Facebook a extins Marketplace-ul pentru masini si in curand doreste sa adauge noi categorii, scrie cnet.com.

A trecut mai bine de un an de cand Facebook a lansat platforma Marketplace si reteaua sociala doreste sa extinda ofertele.

Marketplace, care le permite oamenilor sa vanda produse noi si uzate la nivel local, adauga tot mai multe anunturi de vanzare a masinilor second hand, cel putin la nivelul Statelor Unite.

In urmatoarele saptamani, platforma va include filtre, permitandu-le oamenilor sa caute masini dupa anul fabricatiei, model, kilometraj, tipul caroseriei si transmisia, a anuntat joi Facebook. Marketplace-ul va cuprinde anunturi de la dealeri renumiti, precum Edmunds si Cars.com.

Dincolo de masini, Facebook testeaza noi categorii, precum inchirieri imobiliare, joburi si vanzarea de bilete pentru spectacole.

Facebook se va situa in competitie directa cu jucatori consacrati, precum eBay si Craiglist.

Lunar, potrivit Facebook, paginile de vanzari si cumparari sunt vizitate de 550 milioane persoane. Compania a extins serviciul in 17 tari europene, in luna august (Austria, Belgia, Republica Ceha, Danemarca, Finlanda, Franta, Germania, Ungaria, Irlanda, Italia, Luxemburg, Olanda, Norvegia, Portugalia, Spania, Suedia si Elvetia).

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: