Facebook vrea sa devina cel mai popular „vanzator” online de masini second-hand

Facebook a extins Marketplace-ul pentru masini si in curand doreste sa adauge noi categorii, scrie cnet.com.

A trecut mai bine de un an de cand Facebook a lansat platforma Marketplace si reteaua sociala doreste sa extinda ofertele.

Marketplace, care le permite oamenilor sa vanda produse noi si uzate la nivel local, adauga tot mai multe anunturi de vanzare a masinilor second hand, cel putin la nivelul Statelor Unite.

In urmatoarele saptamani, platforma va include filtre, permitandu-le oamenilor sa caute masini dupa anul fabricatiei, model, kilometraj, tipul caroseriei si transmisia, a anuntat joi Facebook. Marketplace-ul va cuprinde anunturi de la dealeri renumiti, precum Edmunds si Cars.com.

Dincolo de masini, Facebook testeaza noi categorii, precum inchirieri imobiliare, joburi si vanzarea de bilete pentru spectacole.

Facebook se va situa in competitie directa cu jucatori consacrati, precum eBay si Craiglist.

Lunar, potrivit Facebook, paginile de vanzari si cumparari sunt vizitate de 550 milioane persoane. Compania a extins serviciul in 17 tari europene, in luna august (Austria, Belgia, Republica Ceha, Danemarca, Finlanda, Franta, Germania, Ungaria, Irlanda, Italia, Luxemburg, Olanda, Norvegia, Portugalia, Spania, Suedia si Elvetia).

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s