Advertisements
July 20, 2019
  • 6:18 pm ANALIZĂ: De ce Trassir? GDPR, „ghimpele” din talpa Rusiei / Provocări privind alinierea la regulamentul de protecție a datelor
  • 5:47 pm FaceApp, un fel de Trassir. Unde ajung datele noastre? De la distractie la pierderea datelor personale este doar un pas
  • 5:25 pm Trassir, platforma de servicii supraveghere video, adusă de Azitrend în România / Asemănări ingrijoratoare cu Yango (IV)
  • 4:11 pm Servicii de supraveghere video de la ruși, pe filiera Azitrend-Trassir / SBERBANK, cea mai SANCȚIONATĂ bancă de pe lista Occidentului, client Trassir (III)
  • 3:29 pm Azitrend, servicii de supraveghere video prin Trassir în România?/ RECUNOAȘTEREA FACIALĂ la limita GDPR, peripeții la CM2018 și business-ul Trassir-SUHOI, pe „magistrala” Kremlin (II)
  • 6:38 pm Azitrend, servicii de supraveghere video prin Trassir în România? / Despre GDPR „non-UE”, criza din R.Moldova și o platformă folosită în țări mai puțin „prietenoase” cu democrația (I)
  • 4:42 pm Konica Minolta obține prima certificare FOGRA53 pentru sistemul digital AccurioPress KM-1
  • 4:38 pm Cuantumul primei amenzi pentru încălcarea GDPR ne plasează pe locul al doilea în Europa Centrală și de Est
46 vizualizări

Consultant implementare solutii software de business

Responsabilitati:

  • Implementarea solutiilor software de business in organizatiile client
  • Perfectionarea solutiilor implementate
  • Informarea clientului cu privire la noutatile aparute in sistemele software din portofoliul companiei
  • Asistenta post implementare

Cerintele postului:

  • Studii superioare profil economic sau IT
  • Cunostinte de contabilitate/gestiune
  • Intelegerea proceselor de business din cadrul organizatiilor
  • Cunostinte generale IT si MS Office
  • Capacitate de analiza si sinteza
  • Bune abilitati de relationare si comunicare
  • Capacitate rapida de asimilare a informatiilor noi
  • Rezistenta la stres
  • Abilitati de lucru in echipa.

Constituie avantaj:

  • Cunostinte SQL
  • Experienta in implementarea de solutii sofware

Oferta (bonusuri, beneficii):

  • Salariu fix
  • Bonusuri in functie de performante
  • Training-uri de specialitate
  • Masina, telefon, laptop
  • https://softnetconsulting.ro/contact/

Customer support

Responsabilitati:

  • Dispecerizarea problemelor de la clienti – rezolvarea problemelor care se gasesc in aria de competenta si/sau directionarea catre persoanele competente
  • Transmite clientilor variantele de rezolvare a problemelor primite
  • Urmareste transmiterea catre client a raspunsurilor conform standardelor

Cerintele postului:

  • Persoana organizata
  • Experienta de lucru cu clientii
  • Experienta in contabilitate primara si financiara
  • Cunostinte avansate utilizare calculator
  • Cunostinte minime SQL
  • Abilitati de comunicare
  • Lucru in echipa
  • Rezistenta la stres

Oferta (bonusuri, beneficii):

  • Salariu fix
  • Bonusuri in functie de performante
  • Training-uri de specialitate
  • https://softnetconsulting.ro/contact/
Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: