Advertisements
January 18, 2019
  • 2:01 pm Se lansează Growceanu, platformă de Business Angels din Timișoara, conectată la rețeaua europeană ESIL
  • 3:45 pm The agile manager turns obstacles into opportunities
  • 3:41 pm Profero coordonează comunicarea digitală a brandurilor Mirinda, Lemon Lemon, Prigat, 7UP și Gatorade în România
  • 3:37 pm Un studiu international arata ca oamenii si organizatiile nu au incredere totala in nimeni cand vine vorba de datele lor online
  • 3:32 pm Majoritatea retailerilor europeni nu sunt la curent cu noul standard de securitate a plăților care intră în vigoare din septembrie 2019

Luni, gigantul american Apple a anuntat ca a cumparat serviciul Shazam, care le permite utilizatorilor sa identifice melodiile, filmele si emisiunile tv pe baza unor algoritmi.

Potrivit unor estimari, tranzactia ar ajunge la 400 milioane dolari, departe de miliardul de dolari vehiculat anterior. Shazam s-a straduit sa identifice un model de afaceri si in 2016 a avut venituri de doar 54 milioane dolari, devenind astfel neatractiva pentru unii investitori, scrie theverge.

In ciuda veniturilor modeste, Shazam poate contribui la succesul Apple in diferite modalitati. Cel mai evident este Apple Music, unde echipa Shazam ar putea lucra la imbunatatirea experientei oferite clientilor.

Mai mult, Apple este interesat de tehnologia de realitate augmentata a Shazam. Tranzactia de achizitie a Shazam de catre Apple va fi finalizata in urmatoarele saptamani.

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: