Advertisements
November 20, 2019
  • 7:01 am World PR Report 2020: 3.600 de manageri din întreaga lume vorbesc despre reputaţie şi tendinţele în comunicare
  • 7:00 am Mastercard introduce Identity Check™, soluția care asigură securitatea crescută a tranzacțiilor online
  • 5:49 pm Startarium: 10 idei de afaceri lansate în crowdfunding cu mai puțin de 10.000 de euro
  • 5:48 pm De Black Friday, clienții care achită cu Mastercard sau Maestro pot câștiga un BMW I3
  • 3:49 pm Electrogrup dezvoltă, în premieră, o rețea 5G pe teritoriul Olandei
158 vizualizări

Luni, gigantul american Apple a anuntat ca a cumparat serviciul Shazam, care le permite utilizatorilor sa identifice melodiile, filmele si emisiunile tv pe baza unor algoritmi.

Potrivit unor estimari, tranzactia ar ajunge la 400 milioane dolari, departe de miliardul de dolari vehiculat anterior. Shazam s-a straduit sa identifice un model de afaceri si in 2016 a avut venituri de doar 54 milioane dolari, devenind astfel neatractiva pentru unii investitori, scrie theverge.

In ciuda veniturilor modeste, Shazam poate contribui la succesul Apple in diferite modalitati. Cel mai evident este Apple Music, unde echipa Shazam ar putea lucra la imbunatatirea experientei oferite clientilor.

Mai mult, Apple este interesat de tehnologia de realitate augmentata a Shazam. Tranzactia de achizitie a Shazam de catre Apple va fi finalizata in urmatoarele saptamani.

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: