JOBURI IN IT&C. Joburi la SmartID Romania

Tehnician service

5.01.2018

Nivel cariera: Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)

Limbi vorbite: engleză
Adresa/ adresele jobului: Cluj-Napoca
Tip angajare: Full time
Candidatul ideal:
  • Cunostinte hardware (diagnosticare, configurare, instalare);
  • Cunostinte baza retelistica;
  • Cunostinte generale din domeniile: electronica, mecanica;
  • Cunostinte operare Windows;
  • Capacitatea de a invata rapid lucruri noi;
  • Spirit de echipa;
  • Abilitati de comunicare, planificare si organizare;
  • Limba engleza – nivel mediu;
  • Disponibilitate deplasari;
  • Permis conducere categoria B;
  • Experienta constituie un avantaj.

Responsabilități:

  • Executa depanarea echipamentelor din portofoliul clientilor: cantare electronice, imprimante de coduri de bare, cititoare de coduri de bare;
  • Executa depanarea componentelor electronice precum cele din surse de alimentare, placi de baza;
  • Realizeaza conexiunile electrice fără lipire / Realizeaza conexiunile electrice prin lipire;
  • Configureaza si instaleaza cantare electronice, imprimante coduri bare, cititoare de coduri de bare.
OFERTA (bonusuri, beneficii):
  • Pachet salarial atractiv;
  • Telefon mobil;
  • Laptop;
  • Cursuri profesionale;
  • Abonament medical;
  • Masina in interes de serviciu.
Asteptam CV-ul pe adresa de mail: jobs@smartid.ro

SmartID România angajează: Business Analyst

20.12.2017
Căutăm persoană meticuloasă, conștiincioasă, pasionată de tehnologie și de inovație, dornică să se alăture unei echipe dinamice și să asimileze cunoștințe noi!

Ai cunoștințe de bază despre sistemele de operare, spirit analitic, ești capabil să identifici și să descrii etapele și activitățile ce compun un flux sau un proces tehnologic? Atunci te așteptăm la noi!
Nivel cariera: Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)

Limbi vorbite: engleză

Adresa/ adresele jobului: Bucuresti

Tip angajare: Full time

Responsabilități:

  • Documentarea tehnică a soluțiilor implementate la clienți;
  • Preluarea și susținerea testelor funcționale înainte de etapa de Go Live;
  • Pregătirea scenariilor de test a proiectelor;
  • Validarea manualelor necesare pentru efectuarea testelor de către utilizatori;
  • Efectuarea de training-uri pe proceduri sau fluxuri în vederea instalării produselor dezvoltate.
Cerinte:
  • Cunoștințe avansate în lucrul cu suita Microsoft Office;
  • Abilitatea de a lucra cu echipe virtuale;
  • Foarte bune abilități de prezentare și comunicare (verbală și scrisă);
  • Fire proactivă, organizată, riguroasă;
  • Minimum 1 an experiență într-o poziție similară;
  • Limba engleză nivel excelent, scris și vorbit;
  • Studii: Absolvent al unei facultăți de profil IT.
OFERTA (bonusuri, beneficii):
  • Pachet salarial atractiv;
  • Telefon mobil;
  • Laptop;
  • Cursuri profesionale;
  • Abonament medical;
  • Lucrul într-un colectiv tânăr și bine pregătit profesional, într-un mediu plăcut și propice dezvoltării personale.

Asteptam CV-ul pe adresa de mail: jobs@smartid.ro

SmartID România angajează: Account manager – Timisoara

12.12.2017

Dacă dorești să îți arăți măiestria în gestionarea relațiilor de afaceri între companie și client și în plus ai și spirit competitiv, vino să te alături echipei Smart ID. Căutam un Account Manager pe Timișoara responsabil cu promovarea produselor companiei precum și cu întreținerea unor relații pozitive cu clienții. Dacă ești o persoană entuziastă, pozitivă și competitivă, căreia îi place să întâlnească oameni noi, atunci Smart ID este locul unde trebuie să fii!
Ca Account Manager în cadrul Smart ID va trebui să crești numărul vânzărilor prin promovarea și vânzarea soluțiilor din portofoliul companiei noastre, atât către clienții existenți cât și către clienții noi. Îți vei gestiona propriul program, pentru a optimiza timpul petrecut în interacțiunile cu clienții.

Nivel cariera: Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani)

Limbi vorbite: engleză
Adresa/ adresele jobului: Timișoara
Tip angajare: Full time
Responsabilități:

  • Identificarea clienților potențiali;
  • Gestionarea activității de promovare și vânzare a produselor și aplicațiilor din portofoliul companiei pentru zona asignată,
    (produsele și aplicațiile se pot vizualiza pe www.smartid.ro sau www.idmag.ro );
  • Calificarea lead-urilor și prioritizarea clienților, în funcție de necesitatea acestora;
  • Dezvoltarea relațiilor de afaceri între clienți si companie;
  • Întocmirea de oferte tehnice și comerciale și urmărirea acestora;
  • Vizite la clienți și păstrarea unei relații continue cu aceștia;
  • Prezentări de produse și servicii;
  • Derularea de contracte/ negocieri/ comenzi;
  • Raportări lunare;
  • Adunarea de informații despre piața automatizărilor, concurență, produse, oportunități etc.;
  • Prospectarea continuă a pieței, în căutarea de noi clienți;
Profilul candidatului ideal:
  • Activ, perseverent, motivat, organizat, bun coleg, bine pregătit profesional;
  • Absolvent studii superioare;
  • Experiența în vânzări obligatorie;
  • Abilități de comunicare și negociere, aspect profesional;
  • Se consideră avantaj experiența în vânzarea soluțiilor dedicate liniilor de producție automatizate, automatizare industrială;
  • Limba engleză;
  • Posesor carnet de conducere categoria B;
OFERTA (bonusuri, beneficii):
  • Salariu oferit: fix plus bonusuri raportate la vânzări;
  • Telefon mobil;
  • Laptop;
  • Mașină in interes de serviciu;
  • Cursuri profesionale;
  • Abonament medical;
  • Lucrul într-un colectiv tânăr și bine pregătit profesional, într-un mediu plăcut și propice dezvoltării personale.
Asteptam CV-ul pe adresa de mail: jobs@smartid.ro

SmartID România angajează: Programator aplicatii mobile

07.12.2017

Cautam un viitor coleg dornic sa faca parte dintr-o echipa inovatoare, meticulos, pentru care noutatile tehnologice sa fie interesante si provocatoare.
Daca esti pasionat de tehnologie si de inovatie, iti doresti sa fii implicat in proiecte importante intr-un domeniu foarte dinamic, atunci te asteptam sa faci parte din echipa noastra.

Nivel cariera: Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)

Limbi vorbite: engleză

Adresa/ adresele jobului: Craiova

Tip angajare: Full time

Cerinte:

  • Cunostinte de POO
  • Cunoasterea a cel putin unuia din mediile de programare urmatoare:
    • Microsoft Visual Studio
    • Android Studio
    • XCode
  • Cunoasterea a cel putin unuia din limbajele de programare:
    • .Net – C#
    • Java for Android
    • Objective C
  • Cunoasterea urmatoarelor tehnologii:
    • Aplicatii client server
    • Servicii web – SOAP/REST
    • XML
    • http(s)
  • Baze de date – Cunostinte de baza
  • Cunostinte de baza despre sistemele de operare
  • Absolvent al unei facultati de profil IT

Oferta:

  • Lucrul intr-un colectiv tanar si bine pregatit profesional, intr-un mediu placut si propice dezvoltarii personale;
  • Cursuri profesionale;
  • Abonament medical;
  • Telefon mobil;
  • Laptop;
  • Pachet salarial atractiv.

Asteptam CV-ul pe adresa de mail: jobs@smartid.ro

SmartID România angajează: Software tester

07.12.2017

Cautam un viitor coleg dornic sa faca parte dintr-o echipa inovatoare, meticulos, pentru care noutatile tehnologice sa fie interesante si provocatoare.
Daca esti pasionat de tehnologie si de inovatie, iti doresti sa fii implicat in proiecte importante intr-un domeniu foarte dinamic, atunci te asteptam sa faci parte din echipa noastra.

Nivel cariera: Middle (2-5 ani), Entry (0-2 ani)

Limbi vorbite: engleză
Adresa/ adresele jobului: Craiova
Tip angajare: Full time
Cerinte:

  • Cunostinte de baza despre dispozitive mobile;
  • Cunostinte de baza despre sistemele de operare;
  • Cunstinte de baza despre redactare documente;
  • Abilitati de a transmite cunostinte;
  • Abilitati de a intelege problemele semnalate;
  • Absolvent al unei facultati de profil IT.

Oferta:

  • Lucrul intr-un colectiv tanar si bine pregatit profesional, intr-un mediu placut si propice dezvoltarii personale;
  • Cursuri profesionale;
  • Abonament medical;
  • Telefon mobil;
  • Laptop;
  • Pachet salarial atractiv.
Asteptam CV-ul pe adresa de mail: jobs@smartid.ro

SmartID România angajează: Programator Java

07.12.2017

Daca esti pasionat de tehnologie si de inovatie, iti doresti sa fii implicat in proiecte importante intr-un domeniu foarte dinamic, atunci te asteptam sa faci parte din echipa noastra.

Nivel cariera: Middle (2-5 ani)

Limbi vorbite: engleză
Adresa/ adresele jobului: Bucuresti
Tip angajare: Full time
Cerinte:

  • Minimum 3 ani de experienta;
  • Experienta in dezvoltarea de aplicatii complexe J2EE / J2SE in cadrul unei echipe de dezvoltare software;
  • Experienta cu API-uri si framework-uri JEE (Spring Framework, JPA, Hibernate, JSF, servlet);
  • Experienta relevanta atit in zona de backend (structuri de date, procesare sincrona/asincrona, gestiunea tranzactiilor, messaging/JMS, servicii web/SOAP/WS-X, REST etc.), cat si in zona de user interface (interfete web, JavaScript, HTML5, AJAX, organizare in portaluri java / JSR;
  • Cunostinte solide in domeniul tehnicilor de programare orientate obiect, experienta in lucrul cu pattern-uri de modelare;
  • Experienta in activitatea de analiza si documentare a aplicatiei, inclusiv in limba engleza;
  • Abilitati de testare unitara a modulelor proprii si participare la activitatile de testare de integrare, functionala si de performanta a aplicatiei;
  • Cunostinte in domeniul bazelor de date relationale (Oracle, SQL Server, MySQL, PostgeSQL);
  • Cunostinte legate de servere de aplicatii J2EE/servere web (Apache Tomcat, WebLogic ) – instalare, configurare, deployment aplicatii, balansare si failover, configurari reverse proxy / web cache;
  • Familiaritate cu Linux si Windows, Shell Scripting;
  • Capacitatea de a respecta metodologiile si standardele de programare ale companiei;
  • Capacitatea de integrare rapida in echipa.
  • Studii superioare in curs sau deja terminate;
  • Cunostinte limba engleza nivel mediu/avansat;
  • Experienta min 1 an in vanzari constituie un avantaj.

Va propunem un mediu de lucru antrenant si motivant, posibilitatea de a lucra in proiecte atractive din punct de vedere tehnic, cu tehnologii diverse, in domenii de business dinamice, stabilirea unui plan de cariera si asistarea in derularea acestuia. Pachet salarial si de beneficii corelat cu performantele profesionale.

Asteptam CV-ul pe adresa de mail: jobs@smartid.ro

SmartID România angajează: Tehnician service

06.11.2017

Nivel cariera: Entry (0-2 ani)

Limbi vorbite: engleză
Adresa/ adresele jobului: Bucuresti
Tip angajare: Full time
Candidatul ideal:
  • Cunostinte hardware (diagnosticare, configurare, instalare)
  • Cunostinte baza retelistica
  • Cunostinte generale din domeniile: electronica, mecanica
  • Cunostinte operare Windows
  • Capacitatea de a invata rapid lucruri noi
  • Spirit de echipa
  • Abilitati de comunicare, planificare si organizare
  • Limba engleza – nivel mediu
  • Disponibilitate deplasari
  • Permis conducere categoria B
  • Experienta constituie un avantaj

Responsabilități:

  • Executa depanarea echipamentelor din portofoliul clientilor: imprimante de coduri de bare, cititoare de coduri de bare
  • Executa depanarea componentelor electronice precum cele din surse de alimentare, placi de baza
  • Realizeaza conexiunile electrice fără lipire / Realizeaza conexiunile electrice prin lipire
  • Configureaza si instaleaza imprimante coduri bare, cititoare de coduri de bare
Asteptam CV-ul pe adresa de mail: jobs@smartid.ro

SmartID România angajează: Sales Support

06.11.2017

Dacă dorești să îți arăți măiestria în gestionarea relațiilor de afaceri între companie și client și în plus ai și spirit competitiv, vino să te alături echipei Smart ID Dynamics. Căutam un SUPORT VANZARI. Dacă ești o persoană entuziastă, pozitivă și competitivă, căreia îi place să întâlnească oameni noi, atunci Smart ID Dynamics este locul unde trebuie să fii!

Nivel cariera: Entry (0-2 ani)

Limbi vorbite: engleză
Adresa/ adresele jobului: Bucuresti
Tip angajare: Full time
Responsabilități:

  • Asigura suport in realizarea de oferte, documente, prezentari si pregatirea licitatiilor subcoordonarea directa a Directorului de Vanzari si a Account Managerilor;
  • Urmareste realizarea contractelor: urmareste livrarea produselor de la comanda catre furnizor pana la client si incasarea banilor;
  • Mentinerea relatiei/corespondentei dintre clienti si account manageri;
  • Urmareste realizarea/inchiderea contractelor;
  • Intocmeste rapoarte de activitate periodice: zilnice, saptamanale, lunare sau la cererea sefului direct;
  • Participare activa la toate training-urile si cursurile organizate de catre partenerii de business, evenimente si expozitii in domeniu.
Cerinte:
  • Studii superioare in curs sau deja terminate;
  • Cunostinte limba engleza nivel mediu/avansat;
  • Experienta min 1 an in vanzari constituie un avantaj.
Asteptam CV-ul pe adresa de mail: jobs@smartid.ro

SmartID România angajează: Sales Engineer – Collaborative robots

15.09.2017

Esti pasionat de tehnologie si de inovatie si vrei sa afli mai mult despre robotii colaborativi? Esti dornic sa te alaturi unei echipe dinamice si vrei sa pasesti in era digitalizarii si a Internet of Things?
Atunci te poti alatura echipei noastre din Bucuresti, pentru ca angajam! Intai de toate, trebuie sa fii absolvent de Automatica sau Electronica. Trebuie sa dovedesti abilitati proactive de rezolvare a problemelor si abilitati excelente de comunicare si prezentare. Trebuie sa stii limba engleza foarte bine.

Nivel cariera: Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani)

Limbi vorbite: engleză
Adresa/ adresele jobului: Bucuresti
Tip angajare: Full time
Responsabilități:

  • Segmentul gestionat – Productie;
  • Analiza cerintelor clientilor si intocmirea impreuna cu acestia a specificatiilor functionale si tehnice detaliate privind robotii colaborativi;
  • Intocmirea planului de implementare;
  • Gestionarea activitatilor interne si a relatiei cu clientul pentru incadrarea in termenele si costurile stabilite;
  • Gestionarea livrabilelor catre client;
  • Intocmirea planului de evolutie al produselor gestionate in functie de cerintele clientilor;
  • Prezentarea produselor din portofoliul de roboti catre potentialii clienti;
  • Identificarea oportunitatilor din verticala gestionata, care sunt acoperite de competentele companiei;
  • Intocmirea documentatiei de proiect in vederea ofertarii;

Vei lucra intr-un mediu de consultanta foarte dinamic, astfel incat trebuie sa ai capacitatea de a-ti adapta prioritatile si de a lucra sub presiune, de a respecta termenele limita, de a anticipa problemele si de a vedea solutiile.

Profilul candidatului ideal:
  • Activ, perseverent, motivat, organizat, bun coleg;
  • Adeptul pastrarii si construirii relatiilor, orientat spre rezultate, cu abilitati excelente de comunicare si negociere;
  • Absolvent Electronica/Automatica/Electrotehnica;
  • Abilitati de comunicare si negociere, aspect profesional;
  • Limba engleza avansat;
  • Experienta în vanzari poate fi un atuu;
  • Posesor carnet de conducere categoria B;
  • Abilitati de lucru pe calculator – Suita MS Office;
OFERTA (bonusuri, beneficii):
  • Salariu oferit: fix plus comision in functie de realizari;
  • Telefon mobil;
  • Masina in interes de serviciu;
  • Cursuri profesionale;
  • Abonament medical;
Asteptam CV-ul pe adresa de mail: jobs@smartid.ro

SmartID România angajează: Programator platforma aplicatii

26.04.2017

Persoana meticuloasa, constiincioasa, pasionata de tehnologie si de inovatie, dornica sa se alature unei echipe dinamice si sa asimileze cunostiinte noi.
Cunoscator al programarii orientate pe obiect si al tehnologiilor de programare.
Sa fie un bun cunoscator al limbajului SQL.
Sa aiba cunostiinte de baza despre sistemele de operare.
Spirit analitic, capabil sa identifice si sa descrie etapele si activitatile ce compun un flux sau un proces tehnologic.

Nivel cariera: Entry (0-2 ani)

Limbi vorbite: engleză
Adresa/ adresele jobului: Craiova
Tip angajare: Full time
Responsabilități:

  • Dezvoltare/intretinere de aplicatii pe platforma specifica de dezvoltare 1C Enterprise. Cunoasterea platformei constituie un avantaj
  • Suport clienti pentru folosirea aplicatiilor dezvoltate
  • Intocmirea documentatiei tehnice pentru aplicatiile dezvoltate
Cerinte:
  • Absolvent al unei facultati de profil IT
  • Limba engleza: citit, scris, vorbit
  • Limba rusa optional, constituie un avantaj
Beneficii:
  • Laptop si telefon
  • Cursuri profesionale
Asteptam CV-ul pe adresa de mail: jobs@smartid.ro
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s