Advertisements
August 17, 2019
  • 7:25 am Regulamentul GDPR: amendă pentru camere de supraveghere
  • 4:36 pm Mircea Gheorghe, responsabil Marketing Azitrend: „Se poate ști cine au fost instigatorii din Piață!” / Colaborator Azitrend, pictor, blogger: „Softul ăsta TRASSIR e foarte misto și are multe module…”
  • 6:18 pm ANALIZĂ: De ce Trassir? GDPR, „ghimpele” din talpa Rusiei / Provocări privind alinierea la regulamentul de protecție a datelor
  • 5:47 pm FaceApp, un fel de Trassir. Unde ajung datele noastre? De la distractie la pierderea datelor personale este doar un pas
  • 5:25 pm Trassir, platforma de servicii supraveghere video, adusă de Azitrend în România / Asemănări ingrijoratoare cu Yango (IV)
  • 4:11 pm Servicii de supraveghere video de la ruși, pe filiera Azitrend-Trassir / SBERBANK, cea mai SANCȚIONATĂ bancă de pe lista Occidentului, client Trassir (III)
  • 3:29 pm Azitrend, servicii de supraveghere video prin Trassir în România?/ RECUNOAȘTEREA FACIALĂ la limita GDPR, peripeții la CM2018 și business-ul Trassir-SUHOI, pe „magistrala” Kremlin (II)
  • 6:38 pm Azitrend, servicii de supraveghere video prin Trassir în România? / Despre GDPR „non-UE”, criza din R.Moldova și o platformă folosită în țări mai puțin „prietenoase” cu democrația (I)
  • 5:07 pm Uber deschide în București cel mai mare  centru de asistență din Europa Centrală și de Est pentru șoferi și curieri
  • 5:03 pm Acoperire națională a aplicației Regista: peste 300 de primării și companii din România folosesc aplicația de registratură și managementul documentelor
  • 5:01 pm Inovație în e-commerce-ul românesc / FamShop, comerțul online prin interacțiune vocală cu vizitatorii
  • 4:58 pm Orange România – reţeaua mobilă cu cea mai extinsă acoperire din țară conform rezultatelor Speedtest Intelligence® by Ookla®
62 vizualizări

Ce este un Inovator Global de Incredere? Un partener de business care combina ultimele tehnologii cu ideile clientilor, pentru a genera inovatii de business pentru clienti.

NTT DATA se bazeaza pe statut – Global Top 5, Putere si Obiectiv. Potrivit companiei, puterea sa sta in relatiile pe termen lung – construirea treptata a increderii, inovatia aplicata – aplica inovatia pentru a transforma business-ul si excelenta in R&D (cercetare si dezvoltare) – tehnologii inovatoare si implicarea R&D a grupului NTT.

Fara un Obiectiv toate acestea ar fi in van. Discutam despre un Portofoliu Optimizat – peste 100 clienti care investesc peste 50 milioane dolari anual (5 miliarde yeni japonezi) in IT, prin intermediul NTT, ocuparea unui loc in top 10 pe pietele prioritare si gestionarea colaborarii globale.

Procentul vanzarilor nete este de: 40% – Japonia si APAC, 30% – America de Nord si 30% – EMEA si LATAM.

26805425_1587576654652406_7199723144260362369_n.jpg

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: