Advertisements
August 22, 2018
  • 7:14 pm Cele mai scumpe și neobișnuite anunțuri de pe platforma OLX.ro
  • 7:10 pm Amenintarea ascunsa: creste numarul versiunilor virusului bancar Trojan pentru dispozitive mobile
  • 7:06 pm Cristian Cârstoiu se alătură EY România, în calitate de Partener în cadrul Departamentului de Asistență în Afaceri
  • 7:01 pm George Agafitei, Strategy Designer & Innovation Catalyst, Certificate Associate Emergenetics®: Cum pierd companiile bani din cauza sistemului de management al performanțelor
  • 6:52 pm Scent Explore, testat in Romania
Optimizarea SEO este indispensabila pentru business-urile care doresc o vizibilitate mai buna in motoarele de cautare precum Google, Yahoo sau Bing.

Un specialist care lucreaza intr-o agentie SEO are cunostinte solide si experienta necesara pentru a-si ajuta clientii sa ocupe pozitii de top in motoarele de cautare, insa expertiza lui nu se limiteaza doar la aceste obiective, acesta ocupandu-se si de construirea de brand awareness si cresterea ratelor de conversie. In plus, un specialist din cadrul unei agentii SEO este un autodidact convins, care se dedica unei cariere ce presupune sa inveti permanent lucruri noi si sa fii la curent cu ultimele tendinte ale optimizarii SEO, un domeniu care se afla intr-o evolutie continua.

Care sunt cele mai importante skill-uri ale unui specialist dintr-o agentie SEO?

Este foarte important de stiut ca specialistii SEO au o varietate mare de skill-uri si experienta in diverse domenii. De exemplu, cei care au un background profesional ca programatori vor avea o experienta mai bogata in partea tehnica a optimizarii SEO, in timp ce altii provin din alte medii profesionale, precum web designul, presa sau advertising. Indiferent de formatia lor profesionala, specialistii dintr-o agentie SEO stiu cum functioneaza motoarele de cautare si sunt permanent la curent cu noutatile din domeniu.

Iata cateva dintre cele mai importante skill-uri are specialistilor din agentiile SEO:

– research de cuvinte cheie

– analiza de trafic

– construirea unui profil solid de backlinkuri

– analiza competitiei din domeniul de business al clientului

– optimizare SEO locala

– creare si optimizare de continut

– cunostinte minime de HTML

– crearea de strategii de optimizare SEO

– integrarea eficienta a optimizarii SEO in strategia generala de marketing online

Care sunt sarcinile de zi cu zi ale unui specialist dintr-o agentie SEO?

In momentul in care debuteaza colaborarea cu un client, un specialist SEO va incepe prin a efectua un audit pentru a identifica punctele slabe si punctele forte ale website-ului. Acesta vizeaza urmatoarele elemente:

– analiza cuvintelor cheie

– nivelul existent al vizibilitatii in motoarele de cautare

– meta tagurile (meta titlurile si meta descrierile paginilor site-ului)

– optimizarea continutului vizual (imagini si videoclipuri)

– nivelul de indexare al paginilor site-ului

– elemente de user experience (design user-friendly, viteza de incarcare a paginilor)

– structura URL-urilor

– nivelul de optimizare al continutului paginilor

– profilul de backlinkuri

– nivelul competitiei

– identificarea paginilor de tip Error 404 si a celor care necesita redirect 301

– identificarea continutului duplicat

Dupa efectuarea auditului, specialistul SEO preda o lista cu sarcini programatorului site-ului pentru a corecta erorile tehnice. Apoi, in functie de complexitatea website-ului si numarul de pagini, specialistul din cadrul agentiei SEO va incepe procesul propriu-zis de optimizare SEO, care este unul continuu, sustinut pe termen lung, si care consta in:

1) Optimizare on page

– optimizarea meta tagurilor (meta titluri si meta descrieri)

– optimizarea continutului paginilor site-ului (cu precadere homepage-ul, categoriile principale si alte landing page-uri)

– optimizarea imaginilor

– crearea de articole pe blogul companiei clientului, daca acesta este incorporat in domeniul site-ului

2) Optimizare off page

– crearea de continut optimizat SEO pe site-uri cu autoritate (comunicate, advertoriale, articole de blog) cu scopul de a construi un profil solid de backlinkuri

– optimizarea SEO a continutului din retelele de social media

3) Monitorizarea indicatorilor SEO si a altor elemente importante

– evolutia traficului organic

– evolutia pozitiilor site-ului in motoarele de cautare

– evolutia numarului de cautari dupa cuvintele cheie alese

– autoritatea domeniului site-ului

– downtime-ul site-ului

– ratele de conversie

– potentialele incalcari are termenilor Google si evitarea penalizarilor

– potentialele atacuri de black hat SEO asupra site-ului

4) Efectuarea de rapoarte lunare in care se prezinta clientului rezultatele eforturilor SEO

Asadar, munca unui specialist in cadrul unei agentii SEO este una complexa si sustinuta, pentru ca business-ul tau sa aiba succes in mediul online. Daca si tu iti doresti sa cuceresti primele pozitii din Google, te asteptam la iAgency.ro, una din cele mai profesioniste agentii SEO din Romania.

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: