Advertisements
August 17, 2019
  • 7:25 am Regulamentul GDPR: amendă pentru camere de supraveghere
  • 4:36 pm Mircea Gheorghe, responsabil Marketing Azitrend: „Se poate ști cine au fost instigatorii din Piață!” / Colaborator Azitrend, pictor, blogger: „Softul ăsta TRASSIR e foarte misto și are multe module…”
  • 6:18 pm ANALIZĂ: De ce Trassir? GDPR, „ghimpele” din talpa Rusiei / Provocări privind alinierea la regulamentul de protecție a datelor
  • 5:47 pm FaceApp, un fel de Trassir. Unde ajung datele noastre? De la distractie la pierderea datelor personale este doar un pas
  • 5:25 pm Trassir, platforma de servicii supraveghere video, adusă de Azitrend în România / Asemănări ingrijoratoare cu Yango (IV)
  • 4:11 pm Servicii de supraveghere video de la ruși, pe filiera Azitrend-Trassir / SBERBANK, cea mai SANCȚIONATĂ bancă de pe lista Occidentului, client Trassir (III)
  • 3:29 pm Azitrend, servicii de supraveghere video prin Trassir în România?/ RECUNOAȘTEREA FACIALĂ la limita GDPR, peripeții la CM2018 și business-ul Trassir-SUHOI, pe „magistrala” Kremlin (II)
  • 6:38 pm Azitrend, servicii de supraveghere video prin Trassir în România? / Despre GDPR „non-UE”, criza din R.Moldova și o platformă folosită în țări mai puțin „prietenoase” cu democrația (I)
  • 5:07 pm Uber deschide în București cel mai mare  centru de asistență din Europa Centrală și de Est pentru șoferi și curieri
  • 5:03 pm Acoperire națională a aplicației Regista: peste 300 de primării și companii din România folosesc aplicația de registratură și managementul documentelor
  • 5:01 pm Inovație în e-commerce-ul românesc / FamShop, comerțul online prin interacțiune vocală cu vizitatorii
  • 4:58 pm Orange România – reţeaua mobilă cu cea mai extinsă acoperire din țară conform rezultatelor Speedtest Intelligence® by Ookla®
64 vizualizări

85% dintre bănci spun că implementarea unui program de transformare digitală este o prioritate de afaceri pentru 2018, conform raportului EY Global Banking Outlook 2018. Decizia băncilor de a investi în tehnologie în următorii trei ani este în principal motivată de obiectivul acestora de a-și întări poziția competitivă și cota de piață, de a-și crește capacitatea de a atrage și reține clienți și de a obține reduceri de costuri și o creștere a eficienței operaționale.

Incluzând 221 de instituții din Europa, America de Nord, piețele emergente și Asia-Pacific, studiul arată că băncile fac eforturi pentru maturizarea digitală, definitivând tranziția de la o transformare determinată de reglementări, la schimbarea bazată pe inovație. Răspunsurile participanților la studiu arată că doar câteva bănci (19%) se consideră în acest moment în curs de maturizare digitală sau lideri digitali, însă peste jumătate dintre ele (62%) aspiră să dețină una dintre cele două poziții până în anul 2020.

Aurelia Costache – FOTO, EY România Financial Services Advisory Leader, spune: “Pentru a putea răspunde provocărilor ce le amenință performanța, băncile au început să se pregătească pentru un viitor determinat de inovație și tehnologie. Ritmul inovării continuă să se intensifice și, pentru a beneficia de progresul tehnologiei, colaborarea cu partenerii din eco-sistemul bancar a devenit critică, în timp ce investițiile în tehnologie se mută de la o abordare tactică la una strategică.”

Printre alte rezultate evidențiate în cadrul studiului se numără:

  • 59% dintre băncile intervievate anticipează că bugetele lor de investiții în tehnologie vor crește cu peste 10% în 2018.
  • Dintre băncile care încep să investească sau care își măresc investițiile în tehnologii noi, 44% intenționează să achiziționeze tehnologii de la terțe părți, în vreme ce doar 17% intenționează să achiziționeze o entitate producătoare de tehnologie pe care s-o încorporeze în cadrul organizației pentru a produce tehnologiile necesare.
  • 70% dintre bănci afirmă că întărirea poziționării lor în raport cu competiția reprezintă principalul motiv pentru investiții în tehnologie până în 2020.

Gelu Gherghescu, EY România Financial Services Leader, spune: “Adresarea problemelor de securitate cibernetică este prioritatea de top pentru bănci la nivel global în 2018 (89%), înlocuind prioritatea numărul unu de anul trecut – gestionarea riscurilor reputaţionale şi a celor legate de conduită și cultură organizațională, care se situează pe locul șase anul acesta. Recrutarea, dezvoltarea și reținerea de talente ocupă, de asemenea, o poziție semnificativă în topul priorităților băncilor, 83% dintre acestea depunând eforturi tot mai mari să integreze experți în zona digitală şi cyber.”

Raportul complet este disponibil spre descărcare aici.

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: