Advertisements
July 20, 2019
  • 6:18 pm ANALIZĂ: De ce Trassir? GDPR, „ghimpele” din talpa Rusiei / Provocări privind alinierea la regulamentul de protecție a datelor
  • 5:47 pm FaceApp, un fel de Trassir. Unde ajung datele noastre? De la distractie la pierderea datelor personale este doar un pas
  • 5:25 pm Trassir, platforma de servicii supraveghere video, adusă de Azitrend în România / Asemănări ingrijoratoare cu Yango (IV)
  • 4:11 pm Servicii de supraveghere video de la ruși, pe filiera Azitrend-Trassir / SBERBANK, cea mai SANCȚIONATĂ bancă de pe lista Occidentului, client Trassir (III)
  • 3:29 pm Azitrend, servicii de supraveghere video prin Trassir în România?/ RECUNOAȘTEREA FACIALĂ la limita GDPR, peripeții la CM2018 și business-ul Trassir-SUHOI, pe „magistrala” Kremlin (II)
  • 6:38 pm Azitrend, servicii de supraveghere video prin Trassir în România? / Despre GDPR „non-UE”, criza din R.Moldova și o platformă folosită în țări mai puțin „prietenoase” cu democrația (I)
  • 4:42 pm Konica Minolta obține prima certificare FOGRA53 pentru sistemul digital AccurioPress KM-1
  • 4:38 pm Cuantumul primei amenzi pentru încălcarea GDPR ne plasează pe locul al doilea în Europa Centrală și de Est
38 vizualizări

Cumpărăturile online fac parte din viaţa de zi cu zi a multor europeni. Fie că este vorba despre îmbrăcăminte, electronice sau mobilier, 57% dintre cetăţenii UE au cumpărat ceva online în 2017. Cumpărăturile online reprezintă una dintre activităţile preferate ale utilizatorilor de internet (68% dintre utilizatorii de internet au cumpărat online în 2017).

Cumpărăturile online nu se opresc la graniţă: în 2017, o treime dintre cumpărătorii online au cumpărat de la un comerciant dintr-o altă ţară din UE. Cu toate acestea, cumpărătorii se pot confrunta cu mai multe bariere care îi împiedică să obţină ceea ce doresc.

Un studiu realizat de Comisia Europeană a analizat mii de site-uri web din întreaga UE şi a constatat că doar în 37% dintre cazuri utilizatorii dintr-o altă ţară UE au reuşit să finalizeze achiziţia şi să cumpere bunurile pe care le-au dorit. În restul cazurilor, utilizatorii au întâmpinat o anumită formă de restricţie, cunoscută sub denumirea de blocare geografică, scrie Capital.ro.

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: