Advertisements
January 18, 2019
  • 3:45 pm The agile manager turns obstacles into opportunities
  • 3:41 pm Profero coordonează comunicarea digitală a brandurilor Mirinda, Lemon Lemon, Prigat, 7UP și Gatorade în România
  • 3:37 pm Un studiu international arata ca oamenii si organizatiile nu au incredere totala in nimeni cand vine vorba de datele lor online
  • 3:32 pm Majoritatea retailerilor europeni nu sunt la curent cu noul standard de securitate a plăților care intră în vigoare din septembrie 2019
  • 3:13 pm HONOR înregistrează o creștere puternică în industria globală

Cumpărăturile online fac parte din viaţa de zi cu zi a multor europeni. Fie că este vorba despre îmbrăcăminte, electronice sau mobilier, 57% dintre cetăţenii UE au cumpărat ceva online în 2017. Cumpărăturile online reprezintă una dintre activităţile preferate ale utilizatorilor de internet (68% dintre utilizatorii de internet au cumpărat online în 2017).

Cumpărăturile online nu se opresc la graniţă: în 2017, o treime dintre cumpărătorii online au cumpărat de la un comerciant dintr-o altă ţară din UE. Cu toate acestea, cumpărătorii se pot confrunta cu mai multe bariere care îi împiedică să obţină ceea ce doresc.

Un studiu realizat de Comisia Europeană a analizat mii de site-uri web din întreaga UE şi a constatat că doar în 37% dintre cazuri utilizatorii dintr-o altă ţară UE au reuşit să finalizeze achiziţia şi să cumpere bunurile pe care le-au dorit. În restul cazurilor, utilizatorii au întâmpinat o anumită formă de restricţie, cunoscută sub denumirea de blocare geografică, scrie Capital.ro.

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: