Advertisements
November 20, 2019
  • 7:01 am World PR Report 2020: 3.600 de manageri din întreaga lume vorbesc despre reputaţie şi tendinţele în comunicare
  • 7:00 am Mastercard introduce Identity Check™, soluția care asigură securitatea crescută a tranzacțiilor online
  • 5:49 pm Startarium: 10 idei de afaceri lansate în crowdfunding cu mai puțin de 10.000 de euro
  • 5:48 pm De Black Friday, clienții care achită cu Mastercard sau Maestro pot câștiga un BMW I3
  • 3:49 pm Electrogrup dezvoltă, în premieră, o rețea 5G pe teritoriul Olandei
142 vizualizări

Cumpărăturile online fac parte din viaţa de zi cu zi a multor europeni. Fie că este vorba despre îmbrăcăminte, electronice sau mobilier, 57% dintre cetăţenii UE au cumpărat ceva online în 2017. Cumpărăturile online reprezintă una dintre activităţile preferate ale utilizatorilor de internet (68% dintre utilizatorii de internet au cumpărat online în 2017).

Cumpărăturile online nu se opresc la graniţă: în 2017, o treime dintre cumpărătorii online au cumpărat de la un comerciant dintr-o altă ţară din UE. Cu toate acestea, cumpărătorii se pot confrunta cu mai multe bariere care îi împiedică să obţină ceea ce doresc.

Un studiu realizat de Comisia Europeană a analizat mii de site-uri web din întreaga UE şi a constatat că doar în 37% dintre cazuri utilizatorii dintr-o altă ţară UE au reuşit să finalizeze achiziţia şi să cumpere bunurile pe care le-au dorit. În restul cazurilor, utilizatorii au întâmpinat o anumită formă de restricţie, cunoscută sub denumirea de blocare geografică, scrie Capital.ro.

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: