Advertisements
May 23, 2019
  • 3:27 pm Robotică învăţată prin joacă, gratuit, de Ziua Copilului, în Băneasa Shopping City
  • 3:25 pm Conferința anuală de presă 2019, București Bosch a înregistrat o creștere puternică în România
  • 3:23 pm Televizoare începând de la 299 lei pentru clienții Flanco prin programul Rabla pentru electrocasnice
  • 3:22 pm AVON pune în discuție standardele frumuseții clasice într-un panel special la Digital Divas 2019
  • 3:20 pm Poziția ANIS la declarația ministrului Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale referitoare la strategia națională pentru Inteligență Artificială
1 vizualizări

Cumpărăturile online fac parte din viaţa de zi cu zi a multor europeni. Fie că este vorba despre îmbrăcăminte, electronice sau mobilier, 57% dintre cetăţenii UE au cumpărat ceva online în 2017. Cumpărăturile online reprezintă una dintre activităţile preferate ale utilizatorilor de internet (68% dintre utilizatorii de internet au cumpărat online în 2017).

Cumpărăturile online nu se opresc la graniţă: în 2017, o treime dintre cumpărătorii online au cumpărat de la un comerciant dintr-o altă ţară din UE. Cu toate acestea, cumpărătorii se pot confrunta cu mai multe bariere care îi împiedică să obţină ceea ce doresc.

Un studiu realizat de Comisia Europeană a analizat mii de site-uri web din întreaga UE şi a constatat că doar în 37% dintre cazuri utilizatorii dintr-o altă ţară UE au reuşit să finalizeze achiziţia şi să cumpere bunurile pe care le-au dorit. În restul cazurilor, utilizatorii au întâmpinat o anumită formă de restricţie, cunoscută sub denumirea de blocare geografică, scrie Capital.ro.

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: