Advertisements
September 23, 2018
  • 3:14 pm Honor Play primește nouă premii la IFA 2018 pentru performanță de calitate superioară
  • 4:48 pm Elena Apostolescu, Director general, CMF Consulting: Software-ul produs şi folosit în cadrul firmei poate fi evaluat şi înregistrat în contabilitate?
  • 3:04 pm Sfaturi pentru alegerea ofertei de internet
  • 4:19 pm Ministrul Radu Oprea lansează Business România la Internațional Business Forum
  • 4:16 pm Uber lansează și în România noua aplicație realizată alături de șoferi, pentru șoferi

In ceea ce priveste perceptia consumatorilor privind securitatea si confidentialitatea datelor personale in mediul online, peste doua treimi (68%) dintre acestia nu au incredere in administrarea datelor personale de catre companii, arata un studiu Gigya, companie recent achizitionata de SAP, lider de piata in solutii de identificare si gestionare a accesului consumatorilor, The 2017 State of Consumer Privacy and Trust Survey.

Raportul Gigya identifica un nivel scazut de incredere in randul utilizatorilor in ceea ce priveste siguranta datelor cu caracter personal: 69% dintre consumatori sunt preocupati de siguranta si confidentialitatea propriilor date procesate prin intermediul dispozitivelor conectate prin IoT; 61% dintre utilizatorii Facebook si-au actualizat setarile de confidentialitate; 63% considera ca este responsabilitatea lor sa isi protejeze datele, spre deosebire de 19% dintre consumatori care sunt de parere ca firmele ar trebui sa fie raspunzatoare. Raportul poate fi accesat AICI.

Rezultatele sondajului realizat anul trecut capata o noua dimensiune in lumina regulamentului GDPR ce va intra in vigoare incepand cu 25 mai 2018. Toate companiile care tranzactioneaza sau proceseaza date personale ale cetatenilor Uniunii Europene trebuie sa adere si sa respecte regulile cuprinse in cele 300 de pagini ale Regulamentului General de Protectie a Datelor cu Caracter Personal.

Conform Gigya, 38% dintre consumatori isi doresc mai multa transparenta din partea companiilor, iar 77% vor sa decida cum, unde si cand brandurile comunica cu ei. Principalul motiv pentru nivelul scazut de incredere manifestat de utilizatori il reprezinta lipsa de transparenta si de control in ceea ce priveste mecanismele prin care companiile utilizeaza datele lor personale (profilul, preferintele, consimtamantul si canalele de comunicare).

In acelasi timp, intr-o lume din ce in ce mai digitalizata, cea mai mare provocare pentru branduri este sa gaseasca echilibrul intre asigurarea confidentialitatii si personalizarea comunicarii cu clientii. Datele personale, in contextul GDPR, acopera o gama mult mai larga de informatii, care pot include postari pe retele sociale, fotografii, preferinte de stil de viata si istoricul tranzactiilor online, chiar si adresele IP. De asemenea, conform regulamentului, consumatorii au dreptul de a fi informati de fiecare data cand Termenii si Conditiile se schimba si de a putea repermite accesul companiilor la datele lor.

Platforma Gigya de gestionare a profilelor clientilor

Pentru a se conforma la regulamentul GDPR, companiile nu trebuie sa implementeze cate o solutie software pentru fiecare cerinta, ci isi pot usura procesul prin adoptarea unei singure platforme de identificare si gestionare a accesului consumatorilor.

“Achizitia Gigya consolideaza pozitia bine meritata pe care SAP Hybris o ocupa in topul platformelor enterprise de Customer Experience. Recomand calduros cititorilor sa urmareasca paginile SAP de Social Media, astfel incat sa aiba acces facil la informatiile si webinariile pe care le organizam gratuit pe acest subiect. Contextualizarea comunicarii folosind atat informatii implicite, identificabile individual, cat si explicit oferite de clienti si consumatori, este cu atat mai dificila fara o platforma cum este SAP Hybris Gigya. In aceasta era digitala, in care consumatorul este central strategiei de dezvoltare a companiilor, o abordare holistica a experientei consumatorilor de tip end-to-end este critica”, a declarat Alexandru Jijian, Presales Team Lead CEE, SAP Hybris.

Gigya, care este partener SAP Hybris inca din 2013 si achizitionata de SAP la finalul anului trecut, administreaza in prezent peste 1.3 miliarde de identitati ale clientilor. Platforma sa permite companiilor sa gestioneze mai usor setarile de profil, preferintele si optiunile de consimtamant ale utilizatorilor, acestia avand, de asemenea, un control permanent asupra datelor lor.

Prin achizitia Gigya, SAP Hybris isi propune sa devina prima companie care ofera o platforma de date bazata pe cloud, care sa permita brandurilor sa identifice si sa converteasca noii clienti, sa adune informatii precise din surse diferite de interactiune cu consumatorii si sa colecteze date pentru optimizarea optiunilor acestora, respectand, in acelasi timp, cerintele noului regulament GDPR.

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: