Advertisements
May 25, 2019
  • 6:46 pm Recomandările Kaspersky Lab pentru a detecta camerele ascunse, în timpul călătoriilor
  • 6:44 pm Microsoft – prima aniversare a GDPR, un an de progres în domeniul protecției vieții private
  • 6:41 pm MOBILITATE ELECTRICĂ: ENEL X, NISSAN ȘI RSE LANSEAZĂ PRIMUL TEST V2G DIN ITALIA, CARE SE APLICĂ SERVICIILOR INOVATOARE
  • 6:39 pm Alba Iulia conduce digitalizarea României. Primul oraș ales în cadrul proiectului derulat de Digital Nation și Google în România
  • 3:27 pm Robotică învăţată prin joacă, gratuit, de Ziua Copilului, în Băneasa Shopping City
3 vizualizări

Ca să exişti pe net trebuie să fii proactiv, să interacţionezi cu cei de pe nişa ta, nu doar să acţionezi din când în când.

Tot timpul trebuie să interacţionezi, să monitorizezi ce se discută despre tine şi să reacţionezi”

O firmă care lansează un produs nou trebuie să aloce 15-20.000 euro pe an pentru dezvoltarea unui site, SEO şi comunicare, plus administrarea paginilor de social media, dar suma creşte la minimum 30.000 euro dacă brandul trebuie să îşi facă loc pe o piaţă deja aglomerată, cu o concurenţă puternică, a spus Răzvan Gavrilaş, fondator al BrandMentions, firmă din Iaşi care oferă servicii de monitorizare pentru branduri, la emisiunea de business ZF Live.

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: