Advertisements
March 22, 2019
  • 7:46 pm IMPORTANT! DE ACUM VĂ PUTEȚI ABONA LA FLUXUL DE ALERTE JOBURI IN IT.RO!
  • 7:22 pm Sondaj BestJobs: Costul „birourilor goale”. Cu cât au scăzut profitul și afacerile companiilor românești din cauza lipsei de angajați
  • 7:19 pm Mai mult de jumătate dintre internauții români folosesc 3 sau mai multe dispozitive pentru a se conecta la internet
  • 7:16 pm Prima întâlnire instituțională între Alexandru Petrescu, ministrul Comunicațiilor și Societății informaționale și reprezentanții industrie blockchain din România
  • 7:12 pm Performanta pentru companiile de distributie cu SocrateERP

Ca să exişti pe net trebuie să fii proactiv, să interacţionezi cu cei de pe nişa ta, nu doar să acţionezi din când în când.

Tot timpul trebuie să interacţionezi, să monitorizezi ce se discută despre tine şi să reacţionezi”

O firmă care lansează un produs nou trebuie să aloce 15-20.000 euro pe an pentru dezvoltarea unui site, SEO şi comunicare, plus administrarea paginilor de social media, dar suma creşte la minimum 30.000 euro dacă brandul trebuie să îşi facă loc pe o piaţă deja aglomerată, cu o concurenţă puternică, a spus Răzvan Gavrilaş, fondator al BrandMentions, firmă din Iaşi care oferă servicii de monitorizare pentru branduri, la emisiunea de business ZF Live.

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: