Advertisements
November 17, 2019
  • 5:49 pm Startarium: 10 idei de afaceri lansate în crowdfunding cu mai puțin de 10.000 de euro
  • 5:48 pm De Black Friday, clienții care achită cu Mastercard sau Maestro pot câștiga un BMW I3
  • 3:49 pm Electrogrup dezvoltă, în premieră, o rețea 5G pe teritoriul Olandei
  • 3:47 pm eMAG: 20% din livrările din București au loc prin easybox
  • 3:46 pm ABC Data Romania becomes ALSO Technology
147 vizualizări

Ca să exişti pe net trebuie să fii proactiv, să interacţionezi cu cei de pe nişa ta, nu doar să acţionezi din când în când.

Tot timpul trebuie să interacţionezi, să monitorizezi ce se discută despre tine şi să reacţionezi”

O firmă care lansează un produs nou trebuie să aloce 15-20.000 euro pe an pentru dezvoltarea unui site, SEO şi comunicare, plus administrarea paginilor de social media, dar suma creşte la minimum 30.000 euro dacă brandul trebuie să îşi facă loc pe o piaţă deja aglomerată, cu o concurenţă puternică, a spus Răzvan Gavrilaş, fondator al BrandMentions, firmă din Iaşi care oferă servicii de monitorizare pentru branduri, la emisiunea de business ZF Live.

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: