Advertisements
January 17, 2019
  • 5:00 pm 1 din 5 angajați români crede că lucrează în domeniul nepotrivit și își dorește o reconversie profesională
  • 4:58 pm Netcity Telecom: Investițiile private în infrastructură, bugetul local și confortul populației pot fi afectate de decizii de supra-reglementare
  • 4:55 pm Digital Marketing Forum 2019 aduce 3 traininguri inedite sustinute de specialisti internationali!
  • 3:21 pm Vodafone, lider mondial pentru serviciile Machine-to-Machine pentru al cincilea an consecutiv
  • 3:18 pm Virtualizarea cumpărăturilor în România

Ca să exişti pe net trebuie să fii proactiv, să interacţionezi cu cei de pe nişa ta, nu doar să acţionezi din când în când.

Tot timpul trebuie să interacţionezi, să monitorizezi ce se discută despre tine şi să reacţionezi”

O firmă care lansează un produs nou trebuie să aloce 15-20.000 euro pe an pentru dezvoltarea unui site, SEO şi comunicare, plus administrarea paginilor de social media, dar suma creşte la minimum 30.000 euro dacă brandul trebuie să îşi facă loc pe o piaţă deja aglomerată, cu o concurenţă puternică, a spus Răzvan Gavrilaş, fondator al BrandMentions, firmă din Iaşi care oferă servicii de monitorizare pentru branduri, la emisiunea de business ZF Live.

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: