Advertisements
September 22, 2018
  • 3:14 pm Honor Play primește nouă premii la IFA 2018 pentru performanță de calitate superioară
  • 4:48 pm Elena Apostolescu, Director general, CMF Consulting: Software-ul produs şi folosit în cadrul firmei poate fi evaluat şi înregistrat în contabilitate?
  • 3:04 pm Sfaturi pentru alegerea ofertei de internet
  • 4:19 pm Ministrul Radu Oprea lansează Business România la Internațional Business Forum
  • 4:16 pm Uber lansează și în România noua aplicație realizată alături de șoferi, pentru șoferi

Una dintre cele mai recente cercetari realizate de catre Smithers Pira arata faptul ca, pe baza previziunilor economice facute de catre experti in domeniu, piata globala de print va depasi 900 mld de dolari in 2018. Aceasta dezvoltare are loc, in special, datorita cresterii cererii de etichete si a tot ceea ce inseamna packaging, in detrimenul aplicatiilor grafice.

Rapoartele arata faptul ca, in ultimii ani, s-a inregistrat o usoara scadere a cererii pentru cataloagele si brosurile de prezentare ale companiilor, cauzata de trimiterea acestora si in format electronic. De asemenea, social media si digital marketing au contribuit la aceasta dinamica, indeosebi din cauza orientarii industriei de publicitate catre mediul online.

In ciuda acestei tendinte, a crescut, in mod semnificativ, cererea pentru etichete si packaging, ceea ce face ca valoarea pietei globale de print sa inregistreze cresterea estimata in 2018. Printul digital, care pana acum se afla in topul industriei, va ajunge la 19.7%, iar packaging-ul va creste pana la 38.1%.

Este cert faptul ca, la nivel regional, estimarile difera, intrucat sunt influentate de evolutia pietei locale si de dinamica altor sectoare industriale conexe, in special a celor mai mature din punct de vedere economic.

Romania se aliniaza la aceasta tendinta de ceva timp, afirma Calin Pascu – General Manager Agentia de Print. Am observat, in piata, o cerere tot mai mare pentru etichete si packaging, in special in cazul proiectelor de print sau campaniilor la nivel national, in care companiile au nevoie de printuri cu specificatii din ce in ce mai variate, la cea mai inalta calitate. Aceste schimbari din industrie sunt importante deoarece vorbesc despre atentia sporita acordata materialelor printate. In egala masura, pentru companiile romanesti si nu numai, interactiunea clientilor lor cu brandul are o importanta tot mai mare, ceea ce face ca proiectele de print sa devina mai creative.

Aceasta dinamica a industriei de print creeaza un mediu propice pentru dezvoltarea companiilor de print management si demonstreaza faptul ca piata, atat la nivel regional, cat si la nivel global, adopta o tendinta accentuata catre client experience.

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: