Advertisements
September 19, 2018
  • 3:14 pm Honor Play primește nouă premii la IFA 2018 pentru performanță de calitate superioară
  • 4:48 pm Elena Apostolescu, Director general, CMF Consulting: Software-ul produs şi folosit în cadrul firmei poate fi evaluat şi înregistrat în contabilitate?
  • 3:04 pm Sfaturi pentru alegerea ofertei de internet
  • 4:19 pm Ministrul Radu Oprea lansează Business România la Internațional Business Forum
  • 4:16 pm Uber lansează și în România noua aplicație realizată alături de șoferi, pentru șoferi

Marius Motofei-Radu, în prezent Head of UPC CEE B2B Product & Marcom, va prelua funcţia de Director al diviziei Business a UPC România din 1 martie. Īn noul său rol, Marius Motofei-Radu îl va înlocui pe Bogdan Nițu, care a plecat din echipa UPC România la începutul lunii februarie, informează CAPITAL.RO.

Marius Motofei-Radu va fi responsabil pentru dezvoltarea şi implementarea strategiei comerciale a diviziei B2B a UPC România.

„Mă bucur că Marius va prelua acest nou rol în cadrul companiei noastre. Sunt sigur că experienţa profesională de peste 15 ani, cunoaşterea business-ului şi a echipei UPC, precum şi perspectiva sa strategică vor fi atuuri importante în dezvoltarea continuă a diviziei noastre B2B, divizie care deja se bucură de o performanţă excelentă”, declară Robert Redeleanu, CEO UPC România & UPC Ungaria.

Marius Motofei-Radu s-a alăturat echipei B2B a UPC România în anul 2012 în funcţia de Manager Dezvoltare Produse, iar din 2017 a preluat responsabilitatea diviziilor Product & Marcom B2B pentru întreaga regiune CEE (România, Polonia, Ungaria, Cehia & Slovacia).

Înainte de a se alătura echipei UPC, Marius Motofei-Radu a fost director de vânzări în cadrul Corporater Norvegia, director de vânzări la Matricia Solution şi CEMEA Development Manager în cadrul Grupului Gecad Technologies. Este absolvent MBA al Ottawa University CA, cu dublă specializare în marketing şi finanţe.

UPC Business oferă soluţii complexe de comunicaţii pentru companiile care doresc conexiuni stabile de mare vitezã, în mai multe localitãţi din ţarã sau în mai multe sedii din acelaşi oraş. Reţeaua acoperă cele mai importante oraşe din România, incluzând: Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Constanţa, Iaşi.  Portofoliul UPC Business acoperă toate segmentele de piaţă, de la companii mici şi mijlocii până la companii naţionale şi multinaţionale. Soluţiile de comunicaţii se adresează şi verticalelor specifice de piaţă cum ar fi: sectorul bancar, industria hotelieră, transporturi, distribuţie şi logistică, educaţie sau administraţie publică.

Prin intermediul infrastructurii permanent îmbunãtãţite, compania furnizează servicii de internet, date, securitate, cloud, voce, video şi alte servicii cu valoare adaugată pentru mediul de afaceri.

Divizia UPC Business este prezentă în 12 ţări din Europa: Olanda, Austria, Belgia, Marea Britanie, Germania, Elveţia, Irlanda, Polonia, Cehia, Slovacia, România şi Ungaria.

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: