Advertisements
September 18, 2018
  • 3:14 pm Honor Play primește nouă premii la IFA 2018 pentru performanță de calitate superioară
  • 4:48 pm Elena Apostolescu, Director general, CMF Consulting: Software-ul produs şi folosit în cadrul firmei poate fi evaluat şi înregistrat în contabilitate?
  • 3:04 pm Sfaturi pentru alegerea ofertei de internet
  • 4:19 pm Ministrul Radu Oprea lansează Business România la Internațional Business Forum
  • 4:16 pm Uber lansează și în România noua aplicație realizată alături de șoferi, pentru șoferi

Moldindconbank a ales soluția FMA de la Allevo pentru oglindirea tranzacțiilor SWIFT între platformele de producție și de backup, asigurând integritatea și consistența datelor, precum și continuitatea operațională.

Astfel, după ce a fost desemnată doi ani la rând „cea mai inovativă bancă din Moldova”, Moldindconbank se alătură băncilor din România care au optat în ultimii ani pentru utilizarea FMA, devenind primul client Allevo din Republica Moldova care a implementat cu succes această soluție.

FMA furnizează reziliență în timp real la nivel de tranzacție, bazându-se pe persistența mesajelor în IBM WebSphere MQ, precum și un grad ridicat de virtualizare, ceea ce contribuie la economisirea de resurse importante.

Pe lângă oglindirea tranzacțiilor și asigurarea continuității operaționale între locații separate geografic, alte caracteristici de bază ale funcționalității FMA sunt: detectarea erorilor și notificarea automată, flexibilitatea și scalabilitatea, un subsistem de management al evenimentelor (pentru evenimente planificate și neplanificate), precum și un plan de redresare în cazul apariției unor factori de risc.

Acestui motor de oglindire a tranzacțiilor, FMA adaugă un sistem de monitorizare din punct de vedere tehnic și de business, un subsistem de management al evenimentelor și al procedurilor, suport e-learning, precum și suport pentru exersarea și actualizarea planului de continuitate operațională. În cadrul subsistemului de management, se furnizează gestiunea procedurilor de lucru (creare, actualizare și diseminare), suport continuitate operațională și recuperare în caz de dezastru, cât și suport pentru evenimente planificate.

Un aspect important în cazul evenimentelor neplanificate este acela că platforma de backup este disponibilă permanent pentru transmiterea și recepționarea tranzacțiilor financiare, iar activitățile angajaților responsabili sunt ghidate astfel încât să se evite eroarea umană.

„Utilizând soluția FMA și colaborând îndeaproape cu specialiștii Allevo, suntem pregătiți să facem față cu brio posibilelor evenimente neplanificate și știm exact care sunt pașii care trebuie parcurși și cât timp este necesar pentru ca activitățile noastre să revină la normal, fără impact asupra datelor”, spune Mihai Ursu, Director al Departamentului Tehnologii Informaționale BC „Moldindconbank” S.A.

„Gestionarea riscurilor și asigurarea continuității operaționale 24/7 în orice condiții sunt două aspecte extrem de importante pentru toate băncile. Echipa Allevo alocată pentru implementarea acestui proiect, împreună cu echipa beneficiarului, au colaborat eficient astfel încât Moldindconbank să beneficieze de protecție optimă în aceste privințe”, declară Sorina Bera, CEO Allevo.

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: