Advertisements
July 17, 2019
  • 5:25 pm Trassir, platforma de servicii supraveghere video, adusă de Azitrend în România / Asemănări ingrijoratoare cu Yango (IV)
  • 4:11 pm Servicii de supraveghere video de la ruși, pe filiera Azitrend-Trassir / SBERBANK, cea mai SANCȚIONATĂ bancă de pe lista Occidentului, client Trassir (III)
  • 3:29 pm Azitrend, servicii de supraveghere video prin Trassir în România?/ RECUNOAȘTEREA FACIALĂ la limita GDPR, peripeții la CM2018 și business-ul Trassir-SUHOI, pe „magistrala” Kremlin (II)
  • 6:38 pm Azitrend, servicii de supraveghere video prin Trassir în România? / Despre GDPR „non-UE”, criza din R.Moldova și o platformă folosită în țări mai puțin „prietenoase” cu democrația (I)
  • 4:42 pm Konica Minolta obține prima certificare FOGRA53 pentru sistemul digital AccurioPress KM-1
  • 4:38 pm Cuantumul primei amenzi pentru încălcarea GDPR ne plasează pe locul al doilea în Europa Centrală și de Est
  • 3:47 pm Serviciile de hacking de note si de diplome false sunt usor accesibile online
  • 3:45 pm Inspire 2019: Microsoft anunță noi investiții pentru a extinde oportunitățile pentru parteneri
56 vizualizări

Obiectivul acestui articol este bivalent: în primul rând, articolul investighează influenţa sistemelor robotice și a dispozitivelor inteligente asupra obiectivelor organizațiilor. Preocuparea noastră vizează și modul cum este percepută valoarea în organizaţii bazate pe o reţea complexă de factori decizionali, uneori cu interese și agende antagonice. Această analiză ia în calcul și implicaţiile emoţionale ale utilizării dispozitivelor inteligente ca parte a unei lumi tot mai complexe. În al doilea rând, propunem un set de instrumente ce pot fi folosite la începutul colaborării dintre furnizorul de soluţii și client. Aceste instrumente aduc beneficii ambelor părţi, deoarece oferă posibilităţi de îmbunătăţire sau atenţionează asupra problemelor potențiale.

Introducere

În ziua de azi, tehnologiile de ultimă generaţie au pus bazele celei de-a patra revoluţii industriale ce are loc prin intermediul unei reţele complexe de dispozitive și canale de comunicare. Reţeaua Information Technology (IT) ce crește mereu în complexitate reprezintă și o trecere de la “societatea materială” la “societatea informaţională” (H. Boisot et al. 2007).

Mai mult, în timp ce productivitatea crește, tehnologia amplifică falia management-angajaţi (Meleka, J.,1983), deoarece angajaţii percep mașinile/utilajele drept o ameninţare (Blum, A. A., 1964), ceea ce duce la tensiuni. În acest context, managementul organizaţional trebuie să facă faţă unui grad nemaiîntâlnit de incertitudine și impredictibilitate.

Continuare analizei pe todaysoftmag.ro

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: