Advertisements
November 17, 2018
  • 5:49 pm Specialisti de la London Stock Exchange Group, Ubisoft, Google si GoPro vin sa intalneasca urmatoarea generatie de profesionisti IT din Romania
  • 5:47 pm Lanțul internațional de cinematografe Cineplexx se lansează in România
  • 5:43 pm Flanco vinde în premieră în România primul televizor 8K – Samsung Q900R QLED
  • 4:49 pm Instant Factoring, prima platformă românească de micro-finanțare a companiilor mici, atrage o finanțare externă de 1,5 milioane euro
  • 4:45 pm Românii scot la vânzare anual peste 1.8 milioane de telefoane mobile. 41.71% dintre utilizatorii OLX îsi vând telefonul pentru a-și cumpăra unul mai performat

Obiectivul acestui articol este bivalent: în primul rând, articolul investighează influenţa sistemelor robotice și a dispozitivelor inteligente asupra obiectivelor organizațiilor. Preocuparea noastră vizează și modul cum este percepută valoarea în organizaţii bazate pe o reţea complexă de factori decizionali, uneori cu interese și agende antagonice. Această analiză ia în calcul și implicaţiile emoţionale ale utilizării dispozitivelor inteligente ca parte a unei lumi tot mai complexe. În al doilea rând, propunem un set de instrumente ce pot fi folosite la începutul colaborării dintre furnizorul de soluţii și client. Aceste instrumente aduc beneficii ambelor părţi, deoarece oferă posibilităţi de îmbunătăţire sau atenţionează asupra problemelor potențiale.

Introducere

În ziua de azi, tehnologiile de ultimă generaţie au pus bazele celei de-a patra revoluţii industriale ce are loc prin intermediul unei reţele complexe de dispozitive și canale de comunicare. Reţeaua Information Technology (IT) ce crește mereu în complexitate reprezintă și o trecere de la “societatea materială” la “societatea informaţională” (H. Boisot et al. 2007).

Mai mult, în timp ce productivitatea crește, tehnologia amplifică falia management-angajaţi (Meleka, J.,1983), deoarece angajaţii percep mașinile/utilajele drept o ameninţare (Blum, A. A., 1964), ceea ce duce la tensiuni. În acest context, managementul organizaţional trebuie să facă faţă unui grad nemaiîntâlnit de incertitudine și impredictibilitate.

Continuare analizei pe todaysoftmag.ro

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: