Advertisements
September 19, 2018
  • 3:14 pm Honor Play primește nouă premii la IFA 2018 pentru performanță de calitate superioară
  • 4:48 pm Elena Apostolescu, Director general, CMF Consulting: Software-ul produs şi folosit în cadrul firmei poate fi evaluat şi înregistrat în contabilitate?
  • 3:04 pm Sfaturi pentru alegerea ofertei de internet
  • 4:19 pm Ministrul Radu Oprea lansează Business România la Internațional Business Forum
  • 4:16 pm Uber lansează și în România noua aplicație realizată alături de șoferi, pentru șoferi

Relevance Management, furnizor de soluții Business Intelligence, Data Warehouse și Big Data, a devenit cel de-al 15-lea membru al familiei NodeGraph, din Suedia.

NodeGraph & Relevance Partnership

Cu o experiență de peste 20 de ani în analiza, extracția și prelucrarea bazelor de date ale unei mari diversități de companii europene și sud-americane, NodeGraph creează platforme personalizate de integrare și interpretare a datelor pe baza soluțiilor Qlik Sense și QlikView.

Dincolo de extragerea datelor necesare, pe diverse faze și nivele de competență și decizie, din bazele agregate la nivelul companiilor, echipa NodeGraph caută și identifică permanent relațiile care pot fi realizate, logic și rapid, între fișierele și aplicațiile Qlik. Conceptul final asigură un flux de informații cu sens, clar și rapid, astfel încât procesele decizionale să fie mult îmbunătățite.

Compania suedeză și-a propus ca misiune de business revoluționarea soluțiilor de data governance, împreună însă cu partenerii săi din întreaga lume, care formează “familia în continuă creștere NodeGraph”.

Ideea pe care se bazează conceptul de business al echipei suedeze, conform căreia “Te ajutăm să descoperi ceea ce stă în spatele datelor tale de companie, oferindu-ți astfel libertatea de a te concentra pe ceea ce contează cu-adevărat în businessul tău”, este comună cu viziunea Relevance privind serviciile oferite pe piața din România.

“Suntem deosebit de încântați să anunțăm semnarea unui nou parteneriat în România, cu Relevance Management, convinși fiind că vorbim despre o relație puternică, pe termen lung. Și suntem cu-adevărat nerăbdători să-i vedem la treabă pe noii noștri prieteni de la Relevance, în eforturile lor de a explora potențialul pieței din România”, a declarat cu acest prilej Carl Andersson, Sales Manager NodeGraph.

La rândul său, Ionuț Toader, CEO și co-fondator al Relevance Management, a caracterizat parteneriatul cu NodeGraph drept încă un pas esențial în strategia de abordare sistemică a pieței românești, cu soluții de business intelligence, din ce în ce mai complexe și complete.

“Continuăm să venim în sprijinul companiilor, cu soluții complete de management al datelor, soluții care se pot integra perfect în fluxul decizional, oricât de complex, al afacerilor din diferite domenii de activitate, pe un spectru larg, începând de la Retail, FMCG și Vânzări/Marketing, până la Financiar și Banking, Medical, Automotive, Servicii de Reciclare, Producție alimentară sau industrială”, a adaugăt – Ionuț Toader, CEO&founder, Relevance Management.

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: