Advertisements
November 12, 2019
  • 3:49 pm Electrogrup dezvoltă, în premieră, o rețea 5G pe teritoriul Olandei
  • 3:47 pm eMAG: 20% din livrările din București au loc prin easybox
  • 3:46 pm ABC Data Romania becomes ALSO Technology
  • 3:44 pm Studiu BestJobs și Boston Consulting Group: Doi din trei români sunt dispuși să o ia de la zero în carieră, ca răspuns al schimbărilor tehnologice
  • 3:42 pm TotalSoft: omni-experiența, cumpărăturile inteligente, engagementul și activismul – noile trenduri în digitalizarea pieței de retail (STUDIU)
148 vizualizări

Şase din zece directori executivi din România spun că cea mai mare ameninţare la adresa perspectivelor de creştere a companiilor este reprezentată de infrastructura inadecvată, arată rezultatele studiului CEO Survey 2018, realizat de firma de audit şi consultanţă fiscală PwC.

Studiul CEO Survey a fost realizat pe un eşation de circa 1.300 de executivi de top din 85 de ţări, dintre care 139 de respondenţi au fost din statele Europei Centrale şi de Est şi 68 de respondenţi din România.

Elisabeta Moraru, country manager Google Ro­mânia

Suntem pe ultimul loc în UE în ceea ce priveşte competenţele digitale pe care le au oamenii de rând, nu vorbim de elite sau de programatori, vorbim de cei care nu ştiu să deschidă un browser sau să facă shopping online. (…) Mai puţin de jumătate din companiile din România nu au prezenţă online, nu sunt prezente pe harta digitală.

Iulian Stanciu, CEO al eMag

România este în momentul de faţă o platformă de asamblare şi de export pentru diverse bucăţi din supply chain. Fie că exportăm creiere în IT, bucăţi de componente auto care se fabrică în România sau maşini care se fac în România, ţara exportă de fapt destul de mult forţă de muncă.

2-grafic

Continuarea in Ziarul Financiar

 

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: