Advertisements
November 19, 2018
  • 5:49 pm Specialisti de la London Stock Exchange Group, Ubisoft, Google si GoPro vin sa intalneasca urmatoarea generatie de profesionisti IT din Romania
  • 5:47 pm Lanțul internațional de cinematografe Cineplexx se lansează in România
  • 5:43 pm Flanco vinde în premieră în România primul televizor 8K – Samsung Q900R QLED
  • 4:49 pm Instant Factoring, prima platformă românească de micro-finanțare a companiilor mici, atrage o finanțare externă de 1,5 milioane euro
  • 4:45 pm Românii scot la vânzare anual peste 1.8 milioane de telefoane mobile. 41.71% dintre utilizatorii OLX îsi vând telefonul pentru a-și cumpăra unul mai performat

“De ce am nevoie de CRM?” este tema brosurii pe care DANMAR CRM o lanseaza astazi, pe site-ul sau. Brosura raspunde la cele mai frecvente intrebari despre managementul relatiei cu clientii, precum:

1. Ce face un CRM?

2. Un CRM este destinat doar companiilor mari?

3. Imi pot permite o solutie CRM?

4. Nu este mai sigur sa salvez datele in regim propriu?

5. Cu ce tipuri de incadrari este prevazut 1CRM?

Un manager informat este un manager puternic

CRM-ul este o unealta excelenta pentru vanzari si pentru o organizare perfecta in cadrul unei companii. Cu ajutorul unui astfel de sistem, reprezentantii unei firme au ocazia sa inteleaga ce anume functioneaza, si ce nu, pentru a aborda vanzarea intr-un mod cat mai eficient.

CRM-ul, solutia care ii ajuta pe manageri sa faca mult cu putin

Folosirea unui sistem CRM imbunatateste productivitatea, accelereaza procesul de vanzare, simplifica procesul de atragere a clientilor, optimizeaza etapele necesare managementului si conecteaza echipa cu ajutorul aplicatiilor mobile, care le permit membrilor sa lucreze de oriunde, chiar si de pe mobil.

Motorul unui CRM se asigura ca fiecare oportunitate de vanzare este preluata si castigata.

Un CRM bun poate creste vanzarile unei companii chiar si cu 45%. Cu  ajutorul unei solutii CRM, echipa de vanzari parcurge mai rapid, mai usor si mai eficient procesul de vanzare. Reprezentantii echipei au astfel o perspectiva ampla asupra clientului, ceea ce ii ajuta sa construiasca o relatie solida cu acesta.

Mai multe raspunsuri la intrebarea “De ce am nevoie de CRM?” puteti gasi in brosura disponibila pe site-ul danmarcrm.ro.

Cu aproape 20 de ani de experienta in dezvoltarea de software, mai mult de 7 ani de experienta pe partea de software ERP, peste 11 ani in SugarCRM si peste 5 ani in 1CRM, Danmar ajuta cu succes companiile sa-si imbunatateasca procesele si procedurile de raportare si management al bazelor de date, furnizand intotdeauna servicii de inalta calitate.

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: