Advertisements
July 16, 2019
  • 5:25 pm Trassir, platforma de servicii supraveghere video, adusă de Azitrend în România / Asemănări ingrijoratoare cu Yango (IV)
  • 4:11 pm Servicii de supraveghere video de la ruși, pe filiera Azitrend-Trassir / SBERBANK, cea mai SANCȚIONATĂ bancă de pe lista Occidentului, client Trassir (III)
  • 3:29 pm Azitrend, servicii de supraveghere video prin Trassir în România?/ RECUNOAȘTEREA FACIALĂ la limita GDPR, peripeții la CM2018 și business-ul Trassir-SUHOI, pe „magistrala” Kremlin (II)
  • 6:38 pm Azitrend, servicii de supraveghere video prin Trassir în România? / Despre GDPR „non-UE”, criza din R.Moldova și o platformă folosită în țări mai puțin „prietenoase” cu democrația (I)
  • 4:42 pm Konica Minolta obține prima certificare FOGRA53 pentru sistemul digital AccurioPress KM-1
  • 4:38 pm Cuantumul primei amenzi pentru încălcarea GDPR ne plasează pe locul al doilea în Europa Centrală și de Est
  • 3:47 pm Serviciile de hacking de note si de diplome false sunt usor accesibile online
  • 3:45 pm Inspire 2019: Microsoft anunță noi investiții pentru a extinde oportunitățile pentru parteneri
32 vizualizări

“De ce am nevoie de CRM?” este tema brosurii pe care DANMAR CRM o lanseaza astazi, pe site-ul sau. Brosura raspunde la cele mai frecvente intrebari despre managementul relatiei cu clientii, precum:

1. Ce face un CRM?

2. Un CRM este destinat doar companiilor mari?

3. Imi pot permite o solutie CRM?

4. Nu este mai sigur sa salvez datele in regim propriu?

5. Cu ce tipuri de incadrari este prevazut 1CRM?

Un manager informat este un manager puternic

CRM-ul este o unealta excelenta pentru vanzari si pentru o organizare perfecta in cadrul unei companii. Cu ajutorul unui astfel de sistem, reprezentantii unei firme au ocazia sa inteleaga ce anume functioneaza, si ce nu, pentru a aborda vanzarea intr-un mod cat mai eficient.

CRM-ul, solutia care ii ajuta pe manageri sa faca mult cu putin

Folosirea unui sistem CRM imbunatateste productivitatea, accelereaza procesul de vanzare, simplifica procesul de atragere a clientilor, optimizeaza etapele necesare managementului si conecteaza echipa cu ajutorul aplicatiilor mobile, care le permit membrilor sa lucreze de oriunde, chiar si de pe mobil.

Motorul unui CRM se asigura ca fiecare oportunitate de vanzare este preluata si castigata.

Un CRM bun poate creste vanzarile unei companii chiar si cu 45%. Cu  ajutorul unei solutii CRM, echipa de vanzari parcurge mai rapid, mai usor si mai eficient procesul de vanzare. Reprezentantii echipei au astfel o perspectiva ampla asupra clientului, ceea ce ii ajuta sa construiasca o relatie solida cu acesta.

Mai multe raspunsuri la intrebarea “De ce am nevoie de CRM?” puteti gasi in brosura disponibila pe site-ul danmarcrm.ro.

Cu aproape 20 de ani de experienta in dezvoltarea de software, mai mult de 7 ani de experienta pe partea de software ERP, peste 11 ani in SugarCRM si peste 5 ani in 1CRM, Danmar ajuta cu succes companiile sa-si imbunatateasca procesele si procedurile de raportare si management al bazelor de date, furnizand intotdeauna servicii de inalta calitate.

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: