Advertisements
September 23, 2018
  • 3:14 pm Honor Play primește nouă premii la IFA 2018 pentru performanță de calitate superioară
  • 4:48 pm Elena Apostolescu, Director general, CMF Consulting: Software-ul produs şi folosit în cadrul firmei poate fi evaluat şi înregistrat în contabilitate?
  • 3:04 pm Sfaturi pentru alegerea ofertei de internet
  • 4:19 pm Ministrul Radu Oprea lansează Business România la Internațional Business Forum
  • 4:16 pm Uber lansează și în România noua aplicație realizată alături de șoferi, pentru șoferi

SearchNode este unul dintre cele mai performante motoare de căutare inteligentă a produselor în magazinul online care ajută utilizatorul să găsească aproape instantaneu ceea ce caută, iar magazinul să își crească volumul vânzărilor. SearchNode este prezent pe piețele globale din anul 2013, iar din Q4/2016 este prezent inclusiv în România.

SearchNode este utilizat de peste 100 de magazine online de succes din 13 țări, inclusiv din SUA, Marea Britanie și Spania, la care se adaugă magazine medii, mari, branduri și lideri din E-commerce-ul românesc. Datorită utilizării algoritmilor avansați de învățare și inteligența artificială, SearchNode recunoaște intenția de cumpărare a utilizatorului, afișând rezultate adaptate exact nevoilor sale în doar câteva milisecunde.

Ușurința de căutare se traduce în șanse mai mari de cumpărare

 În România există peste 11 milioane de utilizatori de internet, iar 44% dintre utilizatorii urbani au cumpărat online cel puțin lunar, potrivit raportului GPeC pentru 2017. Atât numărul de cumpărători cât și magazinele online sunt în continuă creștere față de anii anteriori, ceea ce sporește considerabil confortul utilizatorului și face extrem de ușoară căutarea. Conform datelor companiei SearchNode, cumpărătorii online dau click pe produsele căutate prin soluția SearchNode cu 53% mai des decât înainte de a utiliza această soluție, ceea ce se traduce direct în creșterea volumelor de vânzări.

 ” Dezvoltarea dinamică a industriei de comerț electronic în țara noastră este vizibilă de câțiva ani. Magazinele online caută diferite soluții pentru a spori experiența clienților, care își bazează adesea opinia auspra shop-urilor online pe care le vizitează după o primă impresie. Dacă clientul nu reușește să găsească rapid produsul pe care îl caută, acesta se va orienta către oferta altui concurent unde căutarea în site este mai facilă “, – declară Ionuț Spînu, Country Manager SearchNode

Anthony Baksys schimbă abordarea comerțului electronic

Anthony Baksys, fondatorul SearchNode, este un antreprenor din Lituania, care, la vârsta de 13 ani, a avut prima sa experiență în industria de e-commerce. Astăzi, conduce una dintre companiile cu cea mai rapidă creștere în această industrie din Europa. Baksys intenționează să continue să își extindă afacerea, deoarece soluția sa este foarte bine acceptată, iar companiile de comerț electronic cu care colaborează înregistrează rezultate concrete care decurg din integrarea SearchNode.

” În fiecare zi analizăm modul prin care putem utiliza mai bine algoritmii avansați de învățare și inteligența artificială pentru a îmbunătăți permanent căutarea în comerțul electronic. Cumpărătorii sunt din ce în ce mai dispuși să îşi mute achizițiile din offline în online, iar companiile mari își deschid magazine online, piața crescând, în acest fel, de la an la an. Românii au adoptat rapid această formă de comerț, iar companiile mari nu mai tratează acest tip de vânzare ca o completare a afacerii lor. Toată lumea poate vedea cum preferințele clienților se schimbă și pentru a ține pasul cu acestea, trebuie oferit permanent o experiență online remarcabilă, inclusiv în termeni de căutare “, – declară Anthony Baksys, CEO SearchNode.

 Primii pași pe piața românească de comerț electronic

SearchNode a început să funcționeze pe piața noastră în Q4 / 2016 cu doar 2 clienti, iar acum, românii se pot bucura de o experiență de navigare remarcabilă în zeci de magazine online care au implementată această soluție. Printre clienții SearchNode se regăsesc nume foarte cunoscute în industrie precum evoMAG, Libris, Lensa, Watchshop, Avon, Vegis, Dasha.

” Parteneriatul cu SearchNode a venit natural. Aveam nevoie de o soluţie de căutare inteligentă în magazinul online, de o soluţie de filtrare avansată a produselor, care să se potrivească cerinţelor clienţilor noştri şi obiceiurilor acestora de căutare. SearchNode ne-a oferit toate funcțiile de căutare necesare, iar faptul că echipa SearchNode îmbunătățește această soluţie în mod constant, ne asigură că vom putea oferi clienţilor noştri cea mai bună experienţă de cumpărare “, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

” Colaborarea cu SearchNode a însemnat un pas înainte pentru noi. Numărul de căutări pe site a crescut, la fel și conversia asociată vizitelor cu Search. Implementarea soluției a fost rapidă și am avut suport prompt post-implementare “, spune Laura Ţeposu, Director Dezvoltare Libris.

 ” SearchNode s-a dovedit a fi o soluție excelentă pentru site-ul nostru. Este rapidă și precisă. Acest lucru ne-a ajutat să creștem ratele de conversie și să oferim clienților noștri o experiență de utilizare mai bună. Integrarea nu a durat mult, iar echipa de dezvoltare a fost deschisă să implementeze caracteristici personalizate “, spune Alin Dospinescu, General Manager Dasha.

Căutarea inteligentă SearchNode

SearchNode este unul dintre cele mai performante motoare de căutare inteligentă a produselor în magazinul online, bazat pe algoritmi avansați de învățare și inteligența artificială, oferind în același timp o experiență remarcabilă de navigare cu ajutorul funcțiilor sale precum filtre personalizabile, recomandări de produse, auto-completare cu sugestii de cuvinte, auto-corectare cuvinte, sinonime, raportare și analytics.

” Fiind vorba despre o soluție SaaS, SearchNode se vinde ca și serviciu, deci nu necesită investiții majore sau dezvoltare IT și se poate instala fie printr-o linie de cod în JavaScript, fie printr-un API, timpul de răspuns fiind insesizabil – de ordinul milisecundelor. De asemenea, suportă integrarea cu majoritatea magazinelor online dezvoltate pe platforme Open Source, Custom, SaaS, oferind astfel accesibilitate la soluția noastră tuturor companiilor interesate de imbunătățirea căutării interne în shop-urile online pe care le au “, adaugă Ionuț Spînu.

Informații detaliate despre beneficiile soluției de căutare inteligentă SearchNode, precum și datele de contact se regăsesc pe website-ul companiei https://searchnode.net/.

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: