Advertisements
June 15, 2019
  • 3:20 pm Cum arată noul concept de taxi aerian Uber și alte anunțuri făcute de companie la cea de-a treia ediție a summit-ului anual de transport aerian Elevate
  • 3:18 pm Golin & iSense Solutions: Care sunt principalii factori de influenţă şi cum iau deciziile noile generaţii
  • 3:15 pm Mastercard lansează soluţii inovatoare pentru sistemul de open banking
  • 3:12 pm Samsung anunță lansarea lui XCover 4s
  • 3:10 pm Tehnici esențiale de creștere a conversiei vânzărilor online
16 vizualizări

Mark Zuckerberg nu a exclus posibilitatea de a oferi utilizatorilor opţiunea unei experienţe Facebook fără reclame şi urmărirea pas cu pas a activităţilor desfăşurate online, plătind un abonament lunar.

Potrivit CEO-ului Facebook, motivul pentru care reţeaua de socializare nu oferă deja opţiunea unui abonament premium este că majoritatea oamenilor preferă Facebook ca serviciu gratuit, suportat prin afişarea de reclame, mulţi dintre utilizatori neavând oricum resursele financiare necesare pentru a plăti un abonament „premium”.

In America de Nord, veniturile companiei raportate la numărul total de utilizatori indică suma de 7$, venit mediu lunar obţinut de pe urma fiecărui utilizator prin afişarea de reclame.

Continuarea pe go4it.ro

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: