
Mark Zuckerberg nu a exclus posibilitatea de a oferi utilizatorilor opţiunea unei experienţe Facebook fără reclame şi urmărirea pas cu pas a activităţilor desfăşurate online, plătind un abonament lunar.
Potrivit CEO-ului Facebook, motivul pentru care reţeaua de socializare nu oferă deja opţiunea unui abonament premium este că majoritatea oamenilor preferă Facebook ca serviciu gratuit, suportat prin afişarea de reclame, mulţi dintre utilizatori neavând oricum resursele financiare necesare pentru a plăti un abonament „premium”.
In America de Nord, veniturile companiei raportate la numărul total de utilizatori indică suma de 7$, venit mediu lunar obţinut de pe urma fiecărui utilizator prin afişarea de reclame.
Advertisements
Related
RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT
- Pentru mesaje și publicitate: contact@joburi-in-it.ro
Articole recente
- Bucureștiul este în topul orașelor cu cei mai mulți și mai tineri angajați din industria de înaltă tehnologie
- Postare blog 5 in 5, 2019. De la sămânță la raft
- Orange lansează case de marcat cu jurnal electronic pentru IMM-uri
- Impact Hub Bucharest aduce în București Finala Regională Central European Startup Awards 2019
- UP! Your Service: Patru din zece angajați români sunt criticați sau penalizați de către șefi atunci când greșesc
Comentarii recente
Categorii
afaceri
angajati
aplicatii
apple
BLOG
bosch
bucuresti
business
clienti
cluj
companii
constantin magdalina
daniel metz
date
digitalizare
emag
europa
EVENIMENTE
ey
facebook
gdpr
google
huawei
investitii
it
joburi
joburi in it
JOBURI IN IT&C
microsoft
ntt data
ntt data romania
orange
romania
salarii
samsung
sap
securitate
servicii
siveco
software
solutii
stefanini
studii
tehnologie
vodafone