Advertisements
July 17, 2018
  • 3:01 pm Provision si Boldon James anunta un nou parteneriat in domeniul securitatii informatiei pentru Romania si Rep. Moldova
  • 2:57 pm Totul despre actualizarea sistemului ERP SAP Business One
  • 2:51 pm Cauti o agentie SEO? Iata ce ar trebui sa stii!
  • 2:46 pm Carturarul.ro – o noua platforma care prezinta recenzii de carti
  • 2:43 pm 5 Module ECDL recomandate pentru credite la facultate de către Consiliul American pentru Educaţie

Spotify a intrat pe piața din România la mijlocul lunii martie a acestui an, iar vestea a stârnit curiozitatea şi entuziasmul iubitorilor de muzică din întreaga țară. A fost o lansare îndelung așteptată, iar asta se vede foarte clar în cifre.

Promisiunea Spotify? Acces nelimitat la o bază de date de peste 35 de milioane de melodii şi milioane de playlist-uri în perfectă armonie cu orice moment sau stare de spirit.

1,9 milioane de ore au petrecut utilizatorii locali ascultând muzică pe Spotify. Asta înseamnă 80.000 de zile sau 219 ani de audiție.

Din punct de vedere regional, Bucureştiul este, de departe, oraşul cu cel mai mare volum de streaming, urmat de Cluj-Napoca, Braşov, Iaşi şi Timişoara.

În ceea ce priveşte demografia, 65% dintre utilizatorii Spotify în România sunt bărbaţi, în timp ce 35% sunt femei. Vârsta medie este de 23 de ani, situaţie întâlnită şi în alte pieţe, unde peste 50% dintre utilizatorii Spotify au sub 30 de ani.

Utilizatorii români au arătat un interes clar faţă de artiştii internaţionali, XXXTENTACION, Drake, Post Malone, Kendrick Lamar şi Migos formând Top 5. La fel de apreciaţi sunt şi artiştii locali precum Deliric, Killa Fonic, Carla’s Dreams, Parazitii sau Cheloo.

Titluri internaţionale se regăsesc şi în Top 10 melodii, unde piesa lui Drake, «God’s Plan», ocupă primul loc, urmată de Psycho – Post Malone feat. Ty Dolla $ign şi SAD! Aparţinând XXXTENTACION. Post Malone are, de altfel, două apariţii în cadrull acestui clasament, piesa rockstar aflându-se pe locul 6.

“Serviciul nostru a fost extrem de bine primit de către utilizatorii Români şi suntem extrem de mulţumiţi de rezultatele obţinute în prima lună de la lansare. Aici, la Spotify, ne-am angajat să oferim cea mai bună experienţă muzicală posibilă, începând cu diversitatea conţinutului, până la conectivitate şi calitatea excelentă a sunetului. Vom continua să extindem catalogul de melodii româneşti, astfel încât să putem îndeplini aşteptările tuturor utilizatorilor” a spus Przemek Pluta, Markets Operations Europa de Sud si de Est, Spotify.

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: