Advertisements
March 24, 2019
  • 7:46 pm IMPORTANT! DE ACUM VĂ PUTEȚI ABONA LA FLUXUL DE ALERTE JOBURI IN IT.RO!
  • 7:22 pm Sondaj BestJobs: Costul „birourilor goale”. Cu cât au scăzut profitul și afacerile companiilor românești din cauza lipsei de angajați
  • 7:19 pm Mai mult de jumătate dintre internauții români folosesc 3 sau mai multe dispozitive pentru a se conecta la internet
  • 7:16 pm Prima întâlnire instituțională între Alexandru Petrescu, ministrul Comunicațiilor și Societății informaționale și reprezentanții industrie blockchain din România
  • 7:12 pm Performanta pentru companiile de distributie cu SocrateERP

Relațiile cu clienții sunt construite pe încredere. Acest lucru este cu atât mai important cu cât companiile trebuie să gestioneze datele cu caracter personal  ale clienților lor. Noul regulament EU GDPR va intra în vigoare la 25 mai 2018. Acesta conține o serie de măsuri pe care companiile trebuie să le ia în ceea ce privește gestionarea sigură și legală a tuturor datelor cu caracter personal .

01.    CE ESTE REGULAMENTUL GDPR?

02.    CE ÎNSEAMNĂ “DATE PERSONALE”?

03.    CUI SE APLICĂ REGULAMENTUL GDPR?

04.    CE SCHIMBĂRI ADUCE REGULAMENTUL GDPR?

05.    DE CE ESTE IMPORTANT REGULAMENTUL GDPR?

06.    CUM VĂ PUTEȚI PREGĂTI?

07.    SOLUȚIE

01 CE ESTE REGULAMENTUL GDPR?

Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) are scopul de a responsabiliza companiile care prelucrează datele clienților , în sensul de a le folosi strict în scopul în care au fost preluate de la clienți, de a păstra integritatea și disponibilitatea acestora acestora și de a le proteja.

02 CE ÎNSEAMNĂ “DATE PERSONALE”?

Datele personale reprezintă, orice informație legată de o persoană fizică identificată sau identificabilă (numită persoană vizată în GDPR). Identificatorii pot fi date de identificare personală, date referitoare la caracteristici personale și contacte, detalii despre starea de sănătate sau despre membrii familiei, identificatori electronici, elemente financiare (bancare, financiare și de avere), caracteristici fizice sau orice alte informații referitoare la stilul de viață, hobby-uri și interese.

Indiferent de cât de mult sau de puțin expusă se simte o companie în acest moment, este cert că trebuie să fie pregătită să facă față oricărei solicitări transmise de către persoanele vizate, ca urmare a intrării în vigoare a noului regulament.

Există două categorii de informații cu caracter personal pe care aproape orice companie trebuie să le ia în considerare: cele despre clienți și furnizori și cele despre angajați.

Descarcati versiunea completa a Ghidului GDPR

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: