Advertisements
September 18, 2018
  • 3:14 pm Honor Play primește nouă premii la IFA 2018 pentru performanță de calitate superioară
  • 4:48 pm Elena Apostolescu, Director general, CMF Consulting: Software-ul produs şi folosit în cadrul firmei poate fi evaluat şi înregistrat în contabilitate?
  • 3:04 pm Sfaturi pentru alegerea ofertei de internet
  • 4:19 pm Ministrul Radu Oprea lansează Business România la Internațional Business Forum
  • 4:16 pm Uber lansează și în România noua aplicație realizată alături de șoferi, pentru șoferi

Relațiile cu clienții sunt construite pe încredere. Acest lucru este cu atât mai important cu cât companiile trebuie să gestioneze datele cu caracter personal  ale clienților lor. Noul regulament EU GDPR va intra în vigoare la 25 mai 2018. Acesta conține o serie de măsuri pe care companiile trebuie să le ia în ceea ce privește gestionarea sigură și legală a tuturor datelor cu caracter personal .

01.    CE ESTE REGULAMENTUL GDPR?

02.    CE ÎNSEAMNĂ “DATE PERSONALE”?

03.    CUI SE APLICĂ REGULAMENTUL GDPR?

04.    CE SCHIMBĂRI ADUCE REGULAMENTUL GDPR?

05.    DE CE ESTE IMPORTANT REGULAMENTUL GDPR?

06.    CUM VĂ PUTEȚI PREGĂTI?

07.    SOLUȚIE

01 CE ESTE REGULAMENTUL GDPR?

Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) are scopul de a responsabiliza companiile care prelucrează datele clienților , în sensul de a le folosi strict în scopul în care au fost preluate de la clienți, de a păstra integritatea și disponibilitatea acestora acestora și de a le proteja.

02 CE ÎNSEAMNĂ “DATE PERSONALE”?

Datele personale reprezintă, orice informație legată de o persoană fizică identificată sau identificabilă (numită persoană vizată în GDPR). Identificatorii pot fi date de identificare personală, date referitoare la caracteristici personale și contacte, detalii despre starea de sănătate sau despre membrii familiei, identificatori electronici, elemente financiare (bancare, financiare și de avere), caracteristici fizice sau orice alte informații referitoare la stilul de viață, hobby-uri și interese.

Indiferent de cât de mult sau de puțin expusă se simte o companie în acest moment, este cert că trebuie să fie pregătită să facă față oricărei solicitări transmise de către persoanele vizate, ca urmare a intrării în vigoare a noului regulament.

Există două categorii de informații cu caracter personal pe care aproape orice companie trebuie să le ia în considerare: cele despre clienți și furnizori și cele despre angajați.

Descarcati versiunea completa a Ghidului GDPR

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: