Advertisements
August 20, 2018
  • 7:14 pm Cele mai scumpe și neobișnuite anunțuri de pe platforma OLX.ro
  • 7:10 pm Amenintarea ascunsa: creste numarul versiunilor virusului bancar Trojan pentru dispozitive mobile
  • 7:06 pm Cristian Cârstoiu se alătură EY România, în calitate de Partener în cadrul Departamentului de Asistență în Afaceri
  • 7:01 pm George Agafitei, Strategy Designer & Innovation Catalyst, Certificate Associate Emergenetics®: Cum pierd companiile bani din cauza sistemului de management al performanțelor
  • 6:52 pm Scent Explore, testat in Romania

Peste 120 de antreprenori cu experienţă sau aflaţi la început de drum sunt aşteptaţi pe 16 mai, la Cluj-Napoca, în inima Transilvaniei. Fiecare dintre cei prezenţi este interesat să afle cum funcţionează un business în franciză, ba unii dintre ei chiar cochetează cu ideea de a dezvolta un business în sistem de franciză. Ei vor să afle la prima mână care sunt reţetele unor afaceri locale sau internaţionale care au acest model de business.

Fie că vor să îşi lărgească portofoliul de business, să-şi diversifice activitate, fie că sunt la prima încercare antreprenorială, cei prezenţi la Forumul de Franciză Transilvania vor putea să discute şi să îşi aleagă dintre 12 concepte de afaceri de success. Fiecare dintre acestea este în căutarea unor parteneri în zona Transilvania.

Afacerile prezentate provin din sectoare de activitate diverse, de la retail, la servicii şi HoReCa, iar „preţul” unei afaceri la cheie variază între 20.000 şi 150.000 de euro.

“Citim despre afacerile de success din România şi acest lucru este unul bun, dar rareori avem oportunitatea de a face şi noi parte din această poveste reuşită. Suntem deseori spectator la reuşitele altora. Acest Forum de Franciză este oportunitatea de a intra pe teren şi a-ţi alege echipa cu care vrei să faci performanţă”, spune Raluca Stanciu, managing partner francize.ro, un business de consultanţă în domeniu.

Forumul de Franciză Transilvania este organizat de Ziarul Financiar în parteneriat cu francize.ro.

La eveniment vor fi lansate în premieră trei concepte de franciză, este vorba despre Moritz Eis – gelateriile artizanale apreciate de cei mai mari chefi ai lumii, de Ted’s Coffee – unul dintre actorii noului val de cafenelele de specialitate şi de Institute of Microtraining – un business în domeniul resurselor umane, mai exact noua generatie de concepte de training sustinuţe prin intermediul tehnologiei.

Alături de aceste businessuri, la Forumul de Franciză Transilvania vor mai fi prezente atât branduri globale, cât şi campioni locali.

Inglot, unul dintre cele mai cunoscute branduri poloneze, un gigant din industria cosmetică ce este prezent cu circa 800 de magazine în toată lumea, merge la Cluj-Napoca pentru a găsi parteneri interesaţi de dezvoltarea afacerii în această zonă a României.

BNI (Business Networking International) este originar din SUA şi este astăzi cea mai mare organizaţie mondială bazată pe referinţe. Tot din SUA provine şi LMI (Leadership Management International), o afacere care creionează programe şi soluţii de leadership, management, vânzări, motivaţie, strategie şi dezvoltarea de echipe performante.

Printre conceptele ce vor fi prezentare la acest eveniment se mai numără lanţul de curăţătorii 5asec din Elvetia, lider mondial în domeniul serviciilor de curăţătorie pentru articole vestimentare, Jetpoint, un lanţ de spalatoriile auto self service (cu zero angajaţi) ce a pornit din România şi acum are în plan să cucerească lumea, lanţul de restaurante de burgeri gourmet gătiţi pe jar Oro Toro şi businessul de bucătării nemţeşti customizate Ixina. Evenimentul va fi completat de prezentările afacerilor Expense Reduction Analysts din Marea Britanie, campion european la reducerea costurilor în companiile mari şi de aBeauty Clinique un business de estetică corporală şi facială premium, originar din România.

Piaţa francizelor traversează o perioadă de creştere susţinută în România.

Cifra de afaceri cumulată a sistemelor de franciză din România a crescut de la 1,9 miliarde de euro în 2015, la aproape 3 miliarde de euro la finalul anului trecut. Creşterea medie a fost de peste 20% în ultimii patru ani de zile.

Pe piaţa locală de franciză sunt peste 360 de concepte active cu un total de peste 9.800 de unităţi operate în sistem de franciză. Acest lucru înseamnă că fiecare concept are în medie 27 de unităţi, fie ele magazine, cafenele sau centre.

Mai mult de 65% din conceptele din piaţă sunt concepte internaţionale, însă se constată o creştere şi a numărului de concepte româneşti de franciză, iar o parte dintre acestea vor fi prezente şi la Forumul de la Cluj-Napoca.

“Creşterea pieţei francizelor din România din ultimii ani se datorează în special partenerilor francizati – cei care au crezut în businessurile respective şi au fost dispuşi să-şi investească banii şi energia pentru a face ca aceste businessuri să fie de success”, adaugă Raluca Stanciu.

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: