Advertisements
November 19, 2018
  • 5:49 pm Specialisti de la London Stock Exchange Group, Ubisoft, Google si GoPro vin sa intalneasca urmatoarea generatie de profesionisti IT din Romania
  • 5:47 pm Lanțul internațional de cinematografe Cineplexx se lansează in România
  • 5:43 pm Flanco vinde în premieră în România primul televizor 8K – Samsung Q900R QLED
  • 4:49 pm Instant Factoring, prima platformă românească de micro-finanțare a companiilor mici, atrage o finanțare externă de 1,5 milioane euro
  • 4:45 pm Românii scot la vânzare anual peste 1.8 milioane de telefoane mobile. 41.71% dintre utilizatorii OLX îsi vând telefonul pentru a-și cumpăra unul mai performat

Signify (Euronext: LIGHT), lider mondial în domeniul iluminatului, a anunţat astăzi noul nume al companiei, ca urmare a modificării statutului societății, schimbându-și denumirea din Philips Lighting N.V. în Signify N.V.

„Decizia privind alegerea noului nume al companiei noastre are la bază faptul că lumina devine un limbaj inteligent, care conectează și transmite informații. Noul nume reprezintă o expresie clară a viziunii noastre strategice şi ne propunem să exploatăm potenţialul extraordinar al luminii pentru a îmbunătăţi vieţile oamenilor din întreaga lume”, a declarat Eric Rondolat, CEO-ul Signify.

Signify va continua să utilizeze brand-ul Philips pentru produsele sale, cea mai de încredere marcă de iluminat din lume, în baza unui acord de licență existent cu Royal Philips. Compania estimează că schimbarea numelui va fi pusă în aplicare în toate țările în care activează până la începutul anului 2019.

Fondată sub numele de Philips în Eindhoven, Olanda, compania se află de peste 127 de ani în fruntea industriei de iluminat datorită inovaţiilor pentru piaţa profesională şi de consum. În 2016 a devenit o companie separată de Philips, listată la Bursa de Valori Euronext din Amsterdam. În martie 2018 a fost inclusă în indexul AEX, referinţa bursei din Amsterdam.

Cu operațiuni în peste 70 de țări și 32.000 de angajaţi în întreaga lume, Signify a generat în 2017 vânzări de 7 miliarde EUR și a investit 354 milioane EUR în cercetare și dezvoltare.

“Acţionăm plecând de la principiul că lumina este esenţială. Conectând lumina la rețele, software, senzori și platforme IoT, avem posibilitatea de a crea o lume mai inteligentă”, a adăugat Eric Rondolat.

Știri despre Signify sunt disponibile în Newsroom, pe Twitter şi LinkedIn. Informațiile pentru investitori pot fi găsite pe pagina dedicată.

 

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: