Advertisements
December 16, 2018
  • 3:31 pm De Crăciun fii mai bun … cu smartphone-ul tău!
  • 3:28 pm GLYKON vă propune sistemul de gestiune, pentru stații carburanți, PetroSol, conform cu noua legislație privind A.M.E.F-urile
  • 3:26 pm PROGZEE – partenerul tău de încredere în crearea unui magazin online profesional
  • 3:17 pm Bijuteriile TEILOR dau startul implementării întregii suite de aplicații de business de la SoftOne
  • 3:11 pm Taxify în Timișoara: sute de șoferi parteneri și zeci de mii de pasageri în doar două luni de la lansare

Sibiul reprezintă o piață cu potențial, aflată în continuă expansiune, este una dintre concluziile „Outsourcing în 2018. Cele mai bune practici în adoptarea tehnologiei”, conferință dedicată comunității locale de servicii pentru afaceri din regiunea centrală a României. Evenimentul a avut loc joi, 7 iunie 2018, la hotel Continental Forum, fiind primul de acest tip organizat de către Asociația Business Service Leaders în România (ABSL) în Sibiu.

Scopul evenimentului a fost facilitarea schimbului de bune practici între companiile din industria serviciilor pentru afaceri, recunoașterea provocărilor și oportunităților aduse de tehnologiile emergente, aprofundarea aspectelor practice în automatizarea proceselor și identificarea unui set de soluții pentru viitor.

Principalele subiecte de discuție au fost legate de adoptarea și implementarea eficientă a noilor tehnologii, stabilirea și atingerea obiectivelor în urma tehnologizării și abilitățile necesare, atât pentru implementarea corectă a noilor tehnologii, cât și pentru mentenanța acestora.

Una dintre principalele concluzii ale conferinței a fost cea legată de evoluția companiilor sibiene: multe dintre acestea se află în plin proces de implementare a noilor tehnologii, de identificare de instrumente eficiente și reorganizare a proceselor interne. Automatizarea cu ajutorul aplicațiilor robotice se poate face cu succes numai atunci când, înainte de implementarea soluției, etapele procesului sunt atomizate, oamenii sunt pregătiți și instruiți, iar liderii devin promotorii schimbărilor. Recomandările speakerilor din panelul de discuții pentru ca industria locală de outsourcing să crească au fost: investiții în infrastructură (in direcția transformării orașului într-un „smart city”), creșterea ofertei de spații de birouri, implicarea universităților în mediul de afaceri și dobândirea unui avantaj competitiv prin alinierea la noile tehnologii și modele de business.

Noile tehnologii pot îmbunătăți calitatea și eficiența proceselor, reducând costurile, dar trebuie avut în vedere faptul că acestea acționează doar ca factor augmentativ al elementului uman. Tehnologia amplifică efortul uman și standardizează produsul muncii noastre, dar acest lucru este condiționat de calitatea pregătirii forței de muncă și poate avea un efect contrar celui scontat, amplificând erorile din sistem, în cazul pregătirii inadecvate a oamenilor care controlează procesul. Piața de muncă sibiană deține un potențial uman de foarte bună calitate și poate contribui la dezvoltarea industriei de Outsourcing din România, devenind o destinație importantă pentru investitorii din domeniu. Acesta este și motivul pentru care am decis să organizăm primul nostru Business Mixer în Sibiu”, a declarat Cătălin Iorgulescu, Vicepreședinte ABSL.

Conferința a fost urmată de o sesiune de dezbateri care a implicat participanții în discuții pe tema oportunităților și provocărilor existente în adoptarea proceselor asistate de robotică.

La acest Business Mixer au participat profesioniști din industrie, companii membre și non-membre ABSL și reprezentanți ai mediului de afaceri din regiune.

Evenimentul s-a încheiat cu o întalnire de networking  organizată de către ABSL, împreună cu Camera de Comerț româno-britanică pentru comunitatea de business sibiană.

Reprezentanții companiilor de top care au împărtășit din experiența lor prin studii de caz și exemple de bune practici în industria serviciilor pentru afaceri sunt: Andrea Allocco – General Manager Technology Reply, Radu Andrei – Director, Management Consulting Deloitte, Alesandra Bratan – Consultant, Office Department JLL Bucharest Offices, Norman Frankel – antrepenor, investor și specialist în Cyber-Security, Roxana Gheorghe – Marketing and Engagement Manager ACCA Southeast Europe, Paula Mantea Urdas – Service Desk Manager Stefanini, Marius Marza – Senior Project Director, Transylvania Area Manager  Corporate Office Solutions, Mihaela Robu – Business Development Manager ACCA, Cristina Rogobete – Strategic Clients Manager Romania Hays, Ionuț Stanciu – Manager Innovation and Technology – KPMG Romania.

Evenimentul a fost moderat de către Colin Lovering, Senior Vice-President Avison Young și Liliana Bizău, Senior Account Manager ABSL.

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: