Advertisements
August 20, 2019
  • 7:25 am Regulamentul GDPR: amendă pentru camere de supraveghere
  • 4:36 pm Mircea Gheorghe, responsabil Marketing Azitrend: „Se poate ști cine au fost instigatorii din Piață!” / Colaborator Azitrend, pictor, blogger: „Softul ăsta TRASSIR e foarte misto și are multe module…”
  • 6:18 pm ANALIZĂ: De ce Trassir? GDPR, „ghimpele” din talpa Rusiei / Provocări privind alinierea la regulamentul de protecție a datelor
  • 5:47 pm FaceApp, un fel de Trassir. Unde ajung datele noastre? De la distractie la pierderea datelor personale este doar un pas
  • 5:25 pm Trassir, platforma de servicii supraveghere video, adusă de Azitrend în România / Asemănări ingrijoratoare cu Yango (IV)
  • 4:11 pm Servicii de supraveghere video de la ruși, pe filiera Azitrend-Trassir / SBERBANK, cea mai SANCȚIONATĂ bancă de pe lista Occidentului, client Trassir (III)
  • 3:29 pm Azitrend, servicii de supraveghere video prin Trassir în România?/ RECUNOAȘTEREA FACIALĂ la limita GDPR, peripeții la CM2018 și business-ul Trassir-SUHOI, pe „magistrala” Kremlin (II)
  • 6:38 pm Azitrend, servicii de supraveghere video prin Trassir în România? / Despre GDPR „non-UE”, criza din R.Moldova și o platformă folosită în țări mai puțin „prietenoase” cu democrația (I)
  • 5:07 pm Uber deschide în București cel mai mare  centru de asistență din Europa Centrală și de Est pentru șoferi și curieri
  • 5:03 pm Acoperire națională a aplicației Regista: peste 300 de primării și companii din România folosesc aplicația de registratură și managementul documentelor
  • 5:01 pm Inovație în e-commerce-ul românesc / FamShop, comerțul online prin interacțiune vocală cu vizitatorii
  • 4:58 pm Orange România – reţeaua mobilă cu cea mai extinsă acoperire din țară conform rezultatelor Speedtest Intelligence® by Ookla®
57 vizualizări

eMAG extinde programul de dezvoltare accelerată a tinerelor talente, Future 25, în afara companiei, 5 dintre cele 25 de locuri disponibile în total fiind destinate pentru tineri care nu sunt angajaţi în echipa companiei, se arată într-un comunicat.

La finalul primului an de program, cei 25 de tineri vor prezenta şi susţine proiecte de business în faţa board-ului eMAG, participanţii urmând să fie recompensaţi cu o excursie în San Francisco, informmează compania. De asemenea, vor descoperi noi perspective de business de la comunitatea de antreprenori din Silicon Valley.

“Tinerii integrează informaţia din jur cu uşurinţă, o filtrează prin experienţa şi valorile lor şi apoi inovează, într-un proces continuu de învăţare şi creaţie.

Ne place să lucrăm cu minţile curioase ale oamenilor talentaţi, dornici să se dezvolte, iar programul Future25 le oferă participanţilor contextul ideal, atât practic cât şi teoretic, de care au nevoie pentru a creşte accelerat. Anul acesta am rezervat 5 poziţii pentru tineri cu potenţial care nu sunt încă în echipa noastră, ştiind că noua generaţie are toate abilităţile potrivite pentru industria de ecommerce, care îşi continuă ritmul alert de dezvoltare”, a declarat Delia Sofonea, People director eMAG.

Future25 durează doi ani şi a fost creat cu scopul de a identifica tineri care au potenţial să devină lideri în industria de ecommerce şi de a crea contextul potrivit pentru a-i ajuta să se dezvolte din punct de vedere profesional. Valoarea investiţiei în prima ediţie a acestui program a fost de 200.000 de euro.

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online din România şi exportă know-how şi tehnologie românească în Bulgaria, Ungaria şi Polonia.

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: