Advertisements
June 16, 2019
  • 3:20 pm Cum arată noul concept de taxi aerian Uber și alte anunțuri făcute de companie la cea de-a treia ediție a summit-ului anual de transport aerian Elevate
  • 3:18 pm Golin & iSense Solutions: Care sunt principalii factori de influenţă şi cum iau deciziile noile generaţii
  • 3:15 pm Mastercard lansează soluţii inovatoare pentru sistemul de open banking
  • 3:12 pm Samsung anunță lansarea lui XCover 4s
  • 3:10 pm Tehnici esențiale de creștere a conversiei vânzărilor online
16 vizualizări

eMAG a investit 63 de milioane de euro anul trecut în patru direcții principale, pentru a susține dezvoltarea rapidă ca hub regional de ecommerce: angajați (2 milioane), logistică (10 milioane), tehnologie (27 milioane) și dezvoltare internațională (24 milioane). În 2018, eMAG derulează investiții de peste 120 de milioane de euro, incluzând investiția în noul centru logistic.

Cifra de afaceri realizată în România a crescut cu 28% faţă de anul precedent, până la 2,58 de miliarde de lei, iar cifra întregului grup eMAG a crescut până la 4,06 de miliarde de lei, în timp ce numărul de clienţi pe care eMAG îi serveşte în cele patru ţări a crescut la 7,57 de milioane. De asemenea, traficul şi volumele au crescut constant, atât pe desktop, cât şi pe mobile, zonă în care aplicaţia eMAG a ajuns la un număr record de peste 1,1 de milioane de instalări.

„Numărul de clienţi şi cifra de afaceri sunt un rezultat al investiţiilor pe termen lung pe care le-am făcut în tehnologie. Suntem într-un moment în care ecommerce-ul creşte în ritm accelerat la nivel global, dar şi local. Mizăm pe tehnologie, pe echipa noastră şi vom continua să investim în inovaţie românească: aici avem oamenii, aici am creat proprietatea intelectuală şi serviciile care sunt un model pentru celelalte ţări,” a declarat Iulian Stanciu, CEO eMAG.

Cu un ritm de 800 de selleri noi integraţi lunar, eMAG Marketplace a crescut rapid, cu 201%, în perioada ianuarie 2017-mai 2018, iar în prezent reuneşte peste 10.000 de selleri în România. În prezent, 50% dintre produsele vândute pe eMAG provin din oferta sellerilor Marketplace.

Pentru a-i ajuta pe selleri să aibă rezultate mai bune, până la finalul anului vor fi lansate două servicii noi: eMAG Ads (va putea fi cumpărată publicitate pe platforma eMAG) şi eMAG Academy (webinarii, traininguri şi conferinţe care îi vor ajuta pe selleri să îşi îmbunătăţească strategia şi performanţa).

În oferta eMAG sunt, în total, peste 3.400.000 de produse în stoc. Dacă în 2017, categoriile care au înregistrat cele mai mari creşteri au fost telefoanele mobile, electrocasnicele mari şi mici, televizoarele, gadget-urile, jucăriile şi produsele auto, anul acesta topul se schimbă ca urmare a creşterii frecvenţei de cumpărături online.

SURSA: CAPITAL.RO

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: