Advertisements
November 16, 2018
  • 5:49 pm Specialisti de la London Stock Exchange Group, Ubisoft, Google si GoPro vin sa intalneasca urmatoarea generatie de profesionisti IT din Romania
  • 5:47 pm Lanțul internațional de cinematografe Cineplexx se lansează in România
  • 5:43 pm Flanco vinde în premieră în România primul televizor 8K – Samsung Q900R QLED
  • 4:49 pm Instant Factoring, prima platformă românească de micro-finanțare a companiilor mici, atrage o finanțare externă de 1,5 milioane euro
  • 4:45 pm Românii scot la vânzare anual peste 1.8 milioane de telefoane mobile. 41.71% dintre utilizatorii OLX îsi vând telefonul pentru a-și cumpăra unul mai performat

Facilitati care in trecut pareau ceva inimaginabil, au devenit un lucru uzual si deloc iesit din comun in zilele noastre. Internetul ne ofera posibilitatea de a comunica rapid indiferent de distanta, ne ofera acces instant la orice informatie care ne este necesara, ne ofera posibilitatea de a evolua si a ne imbunatati viata.

Tehnologia a inregistrat un progres urias si continua sa o faca. Singurul minus al intregului proces evolutiv este ca, in prezent, consumatorul este incarcat si asaltat cu un volum urias de informatie si cu mult prea multe optiuni si variante ce nu fac decat sa ingreuneze luarea oricarei decizii.
In ultimii ani, mediul on- line a cunoscut o dezvoltare uimitoare, castigand teren. Odata cu aceasta dezvoltare, au aparut metode de promovare facebook pentru utilizatorii social media.

Metodele de promovare facebook sunt menite sa creasca vanzarile, sa contribuie la imbunatatirea imaginii companiei si sa mentina relatii excelente de colaborare cu publicul targetat, cu clientii dar si cu potentialii clienti.
Atunci cand discutam despre marketing online, trebuie sa stim ca acesta poate fi intalnit sub diverse denumiri, printre care marketing pe internet, web marketing, internet marketing.

Instrumentele utilizate pentru promovare si crestere a vanzarilor sunt: e- mail marketing, promovarea cu ajutorul retelelor sociale, promovarea in blogosfera, marketing afiliat, campanii de google adwords.

In Romania, utilizarea retelelor de socializare de catre firme si companii are a scop principal in proportie de 90% comunicarea, in proportie de 75% marketingul si in proportie de 39% vanzarile.

Social media este considerat cel mai mare influencer al proceselor de vanzare, deoarece in acest mediu au loc prospectarile si identificarile oportunitatilor.

Potrivit studiilor, retelele de socializare sunt folosite pentru recrutari, PR, cercetare, analiza competitiva sau preluari comenzi.

Deseori, majoritatea continutului din aceasta sfera a marketingului este tratat cu superficialitate, realizat de catre persoane fara experienta si pregatire in domeniu si constituie doar o suma de informatii nefiltrate si idei nedocumentate temeinic.

Care sunt principalele metode de promovare on-line in Romania?

Campaniile de e-mail marketing urmaresc fie atragerea de clienti noi, fie fidelizarea clientilor care au interactionat deja cu brandul sau business- ul respectiv. Atunci cand este utilizat ca instrument de promovare e-mail marketing- ul, se incepe cu o conturare a portretului consumatorului caruia ii este adresat un serviciu sau un produs si cu targetarea grupului tinta, catre care trebuie trimis e- mail- ul.

E- mail- ul trebuie sa aiba un design si un continut adaptat celui caruia i se adreseaza. Acest tip de campanii au avantaje cuantificabile, putand fi masurata rata de raspuns si actiune a clientului targetat.

Nu atat de usor cuantificabila si de transpus in cifre este promovarea cu ajutorul blogosferei si a retelelor de socializare precum Facebook, Twitter sau Instagram, insa impactul pe care acestea il au asupra clientilor targetati este unul cu mult mai pronuntat.

Bloggerii sunt formatori de opinie, ale caror recomandari sunt foarte valoroase. Pe platforme precum Facebook, Twitter sau Instagram contactul dintre reprezentantii brandului si potentialii clienti sau clientii fideli este unul permanent, formandu- se adevarate comunitati in jurul brandului sau a afacerii respective.

La serviciile Google Adwords se apeleaza in momentul in care avem un scop bine stabilit si conturat. Se percepe un pret per accesare, insa traficul este unul calitativ, produsul sau serviciul fiind accesat direct de catre clientii targetati sau direct interesati.

Marketingul afiliat este un sistem bazat tot pe costul per click sau PPC. Proprietarii unor site- uri fac trimitere prin advertoriale, bannere, newslettere catre site- ul unui comerciant. Acest tip de promovare se dovedeste ideal pentru magazinele on- line.

Daca afacerea ta are nevoie de promovare on-line eficienta, te invitam sa accesezi website-ul https://fortin.agency si sa soliciti o intalnire cu unul dintre specialistii acestei firme pentru campanii de promovare social media.

Inca de la momentul infiintarii, in anul 2015, echipa Fortin.agency este concentrata pe obiectivele de marketing pe care le ating intotdeauna prin intermediul instrumentelor digitale disponibile.

Specialistii Fortin imbina cu succes cifrele si statisticile fundamentale ale fiecarui business cu strategiile de comunicare revolutionare in mediul on-line, isi onoreaza promisiunile si proiectele, aducand profit clientilor agentiei.

Intermediari intre furnizorii de servicii si produse si publicul tinta, specialistii Fortin inregistreaza reusite si avantaje de o calitate superioare si pe termen lung. In portofoliul serviciilor furnizate de agentie amintim: copywriting, branding, web design, site prezentare, magazin online, servicii SEO, optimizare SEO.

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: