Advertisements
November 16, 2018
  • 5:49 pm Specialisti de la London Stock Exchange Group, Ubisoft, Google si GoPro vin sa intalneasca urmatoarea generatie de profesionisti IT din Romania
  • 5:47 pm Lanțul internațional de cinematografe Cineplexx se lansează in România
  • 5:43 pm Flanco vinde în premieră în România primul televizor 8K – Samsung Q900R QLED
  • 4:49 pm Instant Factoring, prima platformă românească de micro-finanțare a companiilor mici, atrage o finanțare externă de 1,5 milioane euro
  • 4:45 pm Românii scot la vânzare anual peste 1.8 milioane de telefoane mobile. 41.71% dintre utilizatorii OLX îsi vând telefonul pentru a-și cumpăra unul mai performat

Aflat la a 10-a aniversare, programul IBM Corporate Service Corps continuă să genereze impact asupra comunităților, prin cea de a 7-a misiune din România, în Municipiul Constanța.

IBM (NYSE:IBM) a anunțat încheierea inițiativei pro-bono IBM Coporate Service Corps, derulate în Municipiul Constanța, pe proiecte ce sprijină dezvoltarea economică, educația, sustenabilitatea, știința și diversitatea. Aceasta este a 7-a echipă Corporate Service Corps repartizată în România, pentru a colabora cu instituții guvernamentale și lideri din comunitățile civice și de business, pe inițiative esențiale.

Echipa formată din 13 angajați IBM de top din USA, Canada, Australia, India, China, Japonia, Brazilia și Columbia, a petrecut o lună în Constanța, lucrând alături de 5 organizații locale, pentru a formula recomandări pe termen scurt și lung în vederea sprijinirii inițiativelor cheie dezvoltate de acestea.

“Suntem onorați să susținem cea de-a șaptea misiune Corporate Service Corps din România. Încă din 2008, de la lansarea globală a programului, echipele IBM Corporate Service Corps (CSC) au fost prezente în România, generând un impact asupra comunităţilor prin angajaţi dedicaţi şi parteneriate strategice încheiate cu guvernul, firmele private şi liderii societăţii civile, abordând subiecte de maximă prioritate pentru societate. Inițiativa reflectă angajamentul nostru de lungă durată, față de comunitățile locale și este dedicată îmbunătățirii succesului și calității vieții cetățenilor români.”, declară Mitka Avramova, Country Leader, IBM România.

În Constanța, IBM a lucrat alături de următoarele organizații:

Universitatea „Ovidius” din Constanța,  instituție de învățământ superior, multidisciplinară, cu domenii de studiu care acoperă o paletă foarte largă, de la științe medicale la inginerie, de la științe umaniste la științe exacte, de la științe ale naturii la științe economice și juridice, de la arte la teologie. IBM a sprijinit organizația în dezvoltarea unei strategii de implementare și design structural pentru un viitor Centru de Inovare și Transfer Tehnologic. Scopul acestui proiect fiind punerea la dispoziția studenților Universității „Ovidius” și a comunităților locale de afaceri, a celor mai moderne facilități, pentru a stimula inovarea și transferul de cunoștințe între sectoarele academice și private.

Universitatea Maritimă din Constanța, instituție de învățămînt superior de stat, cu o ofertă educațională orientată spre domeniul de marină și navigație, coroborat cu domenii conexe cum ar fi ingineria economică, ingineria mediului și ingineria electronică. IBM a lucrat alături de organizație pentru a formula recomandări cu privire la îmbunătățirea activităților de cercetare avansată, dezvoltare și inovare pentru extinderea Centrului de Instruire în Securitate Cibernetică, obiectivul proiectului fiind întărirea securității cibernetice și a rezilienței mediului înconjurător în regiunea Bazinului Mării Negre.

Institutul Național de Cercetare – Dezvoltare Marină, „Grigore Antipa“, persoană juridică de drept public care are ca obiect principal de activitate efectuarea de cercetări fundamentale, aplicative şi de dezvoltare tehnologică în domeniul oceanografiei, ingineriei marine şi costiere, ecologiei şi protecţiei mediului marin, precum şi al gestionării resurselor vii la Marea Neagră sau alte zone marine de interes, pentru a răspunde cerinţelor de interes naţional şi internațional. IBM a ajutat Institutul să dezvolte un plan de implementare și comunicare pentru periodicul “Cercetări Marine / Recherches Marines”, în scopul creșterii vizibilității acestuia, a diseminării și popularizării rezultatelor cercetărilor, cruciale sănătății ecosistemului Mării Negre.

Organizația Neguvernamentală Ecologistă “Mare Nostrum”, asociație non-profit a cărei misiune vizează conservarea şi utilizarea raţională a resurselor naturale din zona costieră românească. IBM a oferit recomandări și un plan de implementare pentru o platformă care să permită o mai bună gestionare și interpretare a datelor referitoare la deșeurile marine și delfinii din Marea Neagră, proiecte implementate de organizație în ultimii 15 ani.

Patronatul Național al Femeilor de Afaceri din IMM-uri, asociație dedicată promovării egalității de șanse și sprijinirii femeilor în afaceri, prin facilitarea accesului acestora la instrumente care să le asigure succesul în sectorul privat. IBM a ajutat organizația la dezvoltarea metodologiei și a indicatorilor cheie de performanță pentru programul „Antreprenorii Tineri și Mobilizarea Forței de Muncă“, cu scopul de a oferi un program eficient și interactiv de antreprenoriat și dezvoltarea competențelor necesare angajării.

IBM Corporate Service Corps este o inițiativă pro bono de consultanță care asistă guvernele, organizațiile non-profit și întreprinderile mici din toată lumea să abordeze provocări care apar la intersecția dintre afaceri, tehnologie, comunități civice și societate. Din iulie 2008, de la inaugurarea programului, până în prezent, IBM a delegat în total 4.073 de angajați selectați din 61 de țări și trimiși în 44 de țări pentru a contribui cu expertiza lor din domeniile tehnice, marketing, afaceri, juridic, resurse umane și logistică. Este considerat ca fiind cel mai mare program de acest gen din lume.

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: