Advertisements
March 24, 2019
  • 7:46 pm IMPORTANT! DE ACUM VĂ PUTEȚI ABONA LA FLUXUL DE ALERTE JOBURI IN IT.RO!
  • 7:22 pm Sondaj BestJobs: Costul „birourilor goale”. Cu cât au scăzut profitul și afacerile companiilor românești din cauza lipsei de angajați
  • 7:19 pm Mai mult de jumătate dintre internauții români folosesc 3 sau mai multe dispozitive pentru a se conecta la internet
  • 7:16 pm Prima întâlnire instituțională între Alexandru Petrescu, ministrul Comunicațiilor și Societății informaționale și reprezentanții industrie blockchain din România
  • 7:12 pm Performanta pentru companiile de distributie cu SocrateERP

Ce înseamnă optimizarea SEO White Hat?

Pe scurt, SEO pălărie albă se referă la a folosi tehnici, tactici și strategii de optimizare care se axează pe utilizator, nu pe motoarele de căutare și respectă cu strictețe regulile și politicile motoarelor de căutare. SEO pălărie albă sau white hat SEO, este folosit de cei care doresc o investiție pe termen lung în site-ul lor.

„SEO pălărie albă se referă la a folosi tehnici, tactici și strategii de optimizare care se axează pe utilizator, nu pe motoarele de căutare și respectă cu strictețe regulile și politicile motoarelor de căutare” – Costin Vânt

Să aflăm care sunt strategiile, tehnicile și tacticile de optimizare SEO White Hat.

1 Analiza cuvintelor cheie
Cum să găsești cuvintele cheie căutate de utilizatori în fiecare zi.

Vei învăța exact ce ai de făcut pentru identificarea celor mai profitabile cuvinte cheie din nișa ta.

Am adunat cele mai bune strategii pentru a găsi și include în site-ul tău exact cuvintele cheie căutate pe Google de utilizatori.

Copiază cuvintele cheie de la competiție.

În loc să stai ore sau zile căutând cele mai bune cuvinte cheie pentru nișa site-ului tău poți aplica o tactică inteligentă.

Poți fura cuvintele cheie ale competitorilor direcți din rezultatele Google organice.

Găsește expresii cheie cu ajutorul sugestiilor Google.

Această strategie este cât se poate de simplă dar foarte eficientă.

2 Conținut de calitate
Pentru optimizarea SEO conținutul este foarte important

Conținut lung, detaliat.

Conform unui studiu făcut de Agenția de Marketing Edcora, un conținut mai mare influențează în mod direct poziția pe Google.

Utilizatorul primește o soluție la problema căutată

Cu ajutorul RankBrain, Google poate stabili dacă un utilizator care a dat click pe linkul tău din motorul de căutare este mulțumit de pagina ta.

Dacă ceea ce găsește pe pagina este ceea ce căuta, ceea ce avea nevoie să afle, asta se va reflecta și în poziția ocupată de site-ul tau în rezultatele oferite de Google.

3 Optimizare SEO internă
Află cele mai importante strategii de optimizare internă.

Optimizarea imaginilor cu text alternativ „Alt text”

Pentru a putea înțelege despre ce este vorba într-o imagine, motoarele de căutare folosesc textul plasat în alt tags.

Google nu poate vedea imaginea așa cum o văd utilizatorii de aceea este important să nu omiteți să completați acest câmp.

4 Backlink-uri
Vrei pe prima pagină? Ai nevoie de linkuri către site-ul tău!

5 Optimizare tehnică
Descoperă cele mai utile tehnici și tactici pentru optimizarea tehnică SEO.

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: