Advertisements
May 23, 2019
  • 3:27 pm Robotică învăţată prin joacă, gratuit, de Ziua Copilului, în Băneasa Shopping City
  • 3:25 pm Conferința anuală de presă 2019, București Bosch a înregistrat o creștere puternică în România
  • 3:23 pm Televizoare începând de la 299 lei pentru clienții Flanco prin programul Rabla pentru electrocasnice
  • 3:22 pm AVON pune în discuție standardele frumuseții clasice într-un panel special la Digital Divas 2019
  • 3:20 pm Poziția ANIS la declarația ministrului Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale referitoare la strategia națională pentru Inteligență Artificială
1 vizualizări

Beauty vlogger-ul de succes, Cristina Kovacs, a castigat unul dintre cele mai importante concursuri de vlogging ale anului, „Scoala de Beauty Vlogging by L’Oreal Paris”. Evenimentul s-a desfasurat in perioada 22 octombrie – 2 decembrie, iar castigatorul a fost votat atat de public, cat si de juriu, in cadrul celor sase cursuri Beauty Vlogging School. Astfel, Cristina Kovacs a devenit Best Beauty Vlogger 2018 din tara.

„Desi am o comunitate destul de mare, m-am inscris la Scoala de Beauty Vlogging. Am vrut sa invat mai multe lucruri legate de beauty si cum sa transmit informatii corecte celor care ma urmaresc pe YouTube. A fost o provocare destul de grea, dar am avut parte de sprijinul si incurajarile comunitatii mele. Echipa a fost minunata si deja ma simt ca intr-o mica familie alaturi de ea. Castigand marele premiu am primit un boost de incredere si sunt sigura ca ma asteapta lucruri minunate in cariera mea de Beauty Vlogger”, marturiseste Cristina.

Cu peste 275.000 de abonati pe YouTube si peste 22,5 milioane de vizualizari, Cristina Kovacs este una dintre cele mai populare vloggerite de beauty si fashion din Romania. Vloggerita face parte din portofoliul TRU, alaturi de Noaptea Tarziu, Atentie Cad Mere, Zappy TV, zZaNdrei, Theoxxh, Magda, Alpaca, Bisi si multi altii.

Fondat in 2018, TRU (the real you) este un proiect ambitios ce-si propune sa isi aduca comunitatea creatorilor de continut in offline. Plecand de la aceasta idee, TRU aduna sub umbrela sa oameni creativi din diverse domenii care au ca mediu de lucru online-ul si adauga la mixul creatiei factorul tehnic intr-un spatiu special amenajat. In plus, creatorii primesc suport din punct de vedere managerial si au acces la primul MCN YouTube dedicat exclusiv creatorilor de continut din Romania.

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: