Advertisements
January 18, 2019
  • 3:45 pm The agile manager turns obstacles into opportunities
  • 3:41 pm Profero coordonează comunicarea digitală a brandurilor Mirinda, Lemon Lemon, Prigat, 7UP și Gatorade în România
  • 3:37 pm Un studiu international arata ca oamenii si organizatiile nu au incredere totala in nimeni cand vine vorba de datele lor online
  • 3:32 pm Majoritatea retailerilor europeni nu sunt la curent cu noul standard de securitate a plăților care intră în vigoare din septembrie 2019
  • 3:13 pm HONOR înregistrează o creștere puternică în industria globală

Microsoft anunță astăzi noi capabilități ale platformei Teams care contribuie la optimizarea timpului și efortului angajaților care au contact direct cu clienții pentru a crește eficiența la locul de muncă.

Cu ajutorul acestor noi capabilități Teams, angajații vor beneficia de o experiență ce poate fi personalizată, în funcție de nevoile fiecăruia, pentru a eficientiza colaborarea și comunicarea în timpul deplasării. Astfel, sunt incluse noi caracteristici de tipul mobile-only care vor facilita munca angajaților care au contact direct cu clienții, fiind incluse funcțiile de distribuire a locației și de smart camera, precum și capacitatea de a înregistra și partaja mesaje audio.

Teams conține acum o nouă interfață organizată sub forma unui graf (Graph API) pentru aplicația Shifts, care este prevăzută cu noi instrumente de gestionare a agendelor de lucru. Shifts este disponibilă acum în Teams pentru toți clienții, iar noua interfață asigură integrarea între sistemele Shifts și cele de planificare de tipul enterprise, permițând accesul la sistemele de gestionare a forței de lucru pentru manageri și angajați, direct prin Teams.

Un alt nou instrument este Praise, care va fi lansat în primul trimestru al anului 2019 și care oferă managerilor și angajaților o modalitate simplă de a recunoaște colegii, direct prin Teams, unde toată echipa este inclusă și poate beneficia de această caracteristică.

Mai multe detalii despre noile capabilități Teams și cum facilitează acestea munca angajaților puteți găsi aici, blogpost realizat de Emma Williams, Corporate Vice President of Modern Workplace Verticals.

Firstline-workers-and-Teams

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: