Advertisements
August 20, 2019
  • 7:25 am Regulamentul GDPR: amendă pentru camere de supraveghere
  • 4:36 pm Mircea Gheorghe, responsabil Marketing Azitrend: „Se poate ști cine au fost instigatorii din Piață!” / Colaborator Azitrend, pictor, blogger: „Softul ăsta TRASSIR e foarte misto și are multe module…”
  • 6:18 pm ANALIZĂ: De ce Trassir? GDPR, „ghimpele” din talpa Rusiei / Provocări privind alinierea la regulamentul de protecție a datelor
  • 5:47 pm FaceApp, un fel de Trassir. Unde ajung datele noastre? De la distractie la pierderea datelor personale este doar un pas
  • 5:25 pm Trassir, platforma de servicii supraveghere video, adusă de Azitrend în România / Asemănări ingrijoratoare cu Yango (IV)
  • 4:11 pm Servicii de supraveghere video de la ruși, pe filiera Azitrend-Trassir / SBERBANK, cea mai SANCȚIONATĂ bancă de pe lista Occidentului, client Trassir (III)
  • 3:29 pm Azitrend, servicii de supraveghere video prin Trassir în România?/ RECUNOAȘTEREA FACIALĂ la limita GDPR, peripeții la CM2018 și business-ul Trassir-SUHOI, pe „magistrala” Kremlin (II)
  • 6:38 pm Azitrend, servicii de supraveghere video prin Trassir în România? / Despre GDPR „non-UE”, criza din R.Moldova și o platformă folosită în țări mai puțin „prietenoase” cu democrația (I)
  • 5:07 pm Uber deschide în București cel mai mare  centru de asistență din Europa Centrală și de Est pentru șoferi și curieri
  • 5:03 pm Acoperire națională a aplicației Regista: peste 300 de primării și companii din România folosesc aplicația de registratură și managementul documentelor
  • 5:01 pm Inovație în e-commerce-ul românesc / FamShop, comerțul online prin interacțiune vocală cu vizitatorii
  • 4:58 pm Orange România – reţeaua mobilă cu cea mai extinsă acoperire din țară conform rezultatelor Speedtest Intelligence® by Ookla®
50 vizualizări

Apetitul românilor pentru fashion crește de la an la an, astfel că, în 2018, clienții Fashion Days România au plasat peste 1,3 milioane de comenzi, arată analiza de obiceiuri de consum a celei mai mari destinații online de fashion. Media comenzilor anuale pentru fiecare client a depășit cifra 4, în timp ce media numărului de produse este de peste 9 articole.

Coșul mediu a păstrat, de asemenea, trendul pozitiv și a fost de aproximativ 315 lei. Cea mai importantă evoluție a înregistrat-o, însă, canalul preferat pentru plasarea de comenzi: aplicația Fashion Days.

Explorarea imediată a întregii oferte Fashion Days, prin intermediul aplicației pentru mobil, a fost unul dintre principalii factori de creștere în 2018. 60% dintre comenzi au fost plasate prin intermediul acestei platforme, cu 20% mai multe față de 2017. Accesul facil si rapid la aplicație,  oricând și oriunde, s-a regăsit și în numărul de comenzi per client, aproape 5, în medie, față de doar 2,6 din desktop.

„Succesul aplicației Fashion Days nu este unul întâmplător, ne-am dat seama încă de acum câțiva ani că această platformă este direcția pe care trebuie să ne consolidăm eforturile. Mai mult de 60% dintre români dețin și accesează Internetul de pe un smartphone, astfel că e absolut normal să își dorească să ajungă cât mai rapid și mai simplu la produsele Fashion Days. Ceea ce le-am și oferit, prin dezvoltarea unei aplicații ușor de folosit, cu funcționalități constant îmbunătățite, care contribuie la calitatea experienței de shopping. Și, iată, pentru prima dată, numărul de comenzi din aplicația pentru mobil este mult peste cel generat de către desktop”, spune Robert Berza, General Manager Fashion Days.

Și stilurile cele mai căutate de către clienți s-au modificat, astfel că, în 2018, articolele vestimentare destinate unui mod de viață activ au fost cele mai atractive. Încălțămintea și accesoriile sport se află pe primul loc în topul celor mai comandate produse, atât în cazul femeilor cât și al bărbaților.

Topul celor mai achiziționate produse păstrează linia unui stil de viață sportiv:

  1. Pantofi sport Puma – 1.959 de perechi
  2. Cizme de iarnă Trespass – 1.821 de perechi
  3. Teniși Converse – 1.215 de perechi

De altfel și în cazul celor mai adăugate articole în wishlist, pe primele locuri se află brandurile Puma, Adidas și Converse. Iar în ceea ce privește cei mai utilizați termeni de căutare, aceștia au fost „ceas”, „Adidas”, „teniși”, „încălțăminte Guess” și „jeans”.

București și Ilfov rămân zonele cu cele mai multe comenzi plasate. Astfel, clienții din Capitală au efectuat 42% din totalul comenzilor. Dintre acestea, 75% au fost livrate rapid, respectiv în aceeași zi sau a doua zi. Atenția constantă si investițiile realizate in calitatea și diversitatea serviciilor oferite către clienți au reprezentat și reprezintă un obiectiv important pentru Fashion Days, iar rezultatele și satisfacția sporită a clienților s-au ridicat la nivelul eforturilor în acest sens. La nivelul țării, 58% dintre colete au ajuns la destinație a doua zi.

Fashion Days oferă beneficii unice pe piața de online fashion în ceea ce privește opțiunile de retur. Includerea showroom-urilor eMAG în acest proces a făcut ca peste 40% dintre retururile din București să fie făcute într-una dintre cele 3 locații de acest tip. Returul în showroom-urile eMAG oferă clientului posibilitatea de a primi banii pe loc, dacă plata a fost făcută ramburs, și mult mai rapid decât procesul standard, în condițiile altor modalități de plată. În țară, în orașele unde există astfel de locații, procentul este de aproximativ 15%.

Cel mai așteptat eveniment de sale al anului, Black Friday, a însemnat o creștere-record pentru Fashion Days, de aproape 45% față de ediția precedentă. Interesul românilor pentru această zi s-a regăsit și în dimensiunea comenzilor, cea mai numeroasă conținând 113 produse. La nivelul întregului an, cea mai mare achiziție a valorat 20.439 de lei.

FASHION DAYS EPIC SALE

Anul 2019 începe la Fashion Days cu cel mai mare eveniment de sale al iernii. Începând de astăzi, 21 ianuarie, și până pe 31 ianuarie, FASHION DAYS EPIC SALE îi așteaptă pe clienți cu un portofoliu bogat pentru toate categoriile de produse, la prețuri reduse cu până la 80%. De la articole vestimentare la accesorii sau încălțăminte, oferta de reduceri epice le va oferi clienților Fashion Days ocazia de a-și reinventa garderoba pentru iarna pe care și-o doresc!

Câteva dintre ofertele EPICE de care clienții se pot bucura:

  • Geacă Trespass -77% – 189.99 Ron de la 859.99 RON
  • Geacă Napapijri -58% – 499.99 Ron de la 1199.99 RON
  • Ceas Fossil -39% – 439.99 Ron de la 729.99 RON
  • Ghete Levi’s -45% – 299.99 Ron de la 669.99 RON
  • Ceas Fossil -55% – 349.99 Ron de la 849.99 RON
  • Ghete Steve Madden -51% – 429.99 Ron de la 879.99 RON
  • Ghete Ellesse -51% – 129.99 Ron de la 269.99 RON
  • Rochie Pepe Jeans London -51% – 239.99 Ron de la 489.99 RON
  • Geantă C’iel -60% – 269.99 Ron de la 679.99 RON
  • Pantofi sport Nike -47% – 179.99 Ron de la 339.99 RON

Infografic_Fashion Days_2018

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: