Advertisements
December 9, 2019
  • 7:01 am World PR Report 2020: 3.600 de manageri din întreaga lume vorbesc despre reputaţie şi tendinţele în comunicare
  • 7:00 am Mastercard introduce Identity Check™, soluția care asigură securitatea crescută a tranzacțiilor online
  • 5:49 pm Startarium: 10 idei de afaceri lansate în crowdfunding cu mai puțin de 10.000 de euro
  • 5:48 pm De Black Friday, clienții care achită cu Mastercard sau Maestro pot câștiga un BMW I3
  • 3:49 pm Electrogrup dezvoltă, în premieră, o rețea 5G pe teritoriul Olandei
225 vizualizări

Incepand cu iunie 2019, Fashion Days, cel mai mare retailer online de moda din Romania, intra in portofoliul 2Performant, retea de afilliate & influencer marketing cu activitate in Europa Centrala si de Est. Reprezentantii celor doua companii estimeaza vanzari online de aproximativ 1 milion de euro si un volum de peste 10.000 de tranzactii generate in primele 6 luni de colaborare.

Analiza Fashion Days: romanii – tot mai orientati spre branduri sport la nivel de cumparaturi online

Cu peste 200 de branduri in portofoliu si o comanda online medie de 300 de lei, Fashion Days se relanseaza in cadrul 2Performant, cu planuri importante si campanii competitive dedicate afiliatilor.

Categoriile cele mai profitabile la nivel de vanzari online sunt, conform Fashion Days: incaltamintea (pantofi sport si sandale), urmata de genti, ceasuri si rochii. In ce priveste brandurile preferate de romanii care cumpara de pe Fashion Days, acestea sunt: Nike, Puma, Guess, Next, Pepe Jeans, Desigual, Converse, Diesel, New Balance, Fossil, Furla si Ted Baker.

Marketingul afiliat este un touchpoint important in mixul nostru de marketing, de aceea este prezent in toate campaniile noastre – fie ele de brand sau de sales. Modul in care se consuma media astazi ne arata ca nu mai e suficient sa fim puternici pe un singur canal – de exemplu, TV-ul – ci ca este nevoie de un mix mult mai bine calculat si servit in momentele potrivite, prin care sa adresam atat publicul feminin, cat si pe cel masculin – care este in crestere. Avem in vedere toate aceste lucruri in colaborarea noastra cu reteaua de afiliati din cadrul 2Performant, cu ajutorul carora avem incredere ca putem construi proiecte frumoase de acum inainte”, a declarat Corina Preoteasa, Head of Digital Marketing Fashion Days.

Data fiind anvergura Fashion Days pe piata din Romania, dar si volumele impresionante de trafic de care sunt capabili afiliatii nostri specializati pe categoria de fashion, ne asteptam ca acest parteneriat sa reprezinte una dintre cele mai de succes lansari din istoria 2Performant. Avand in vedere specificul marketingului afiliat – publicitate platita doar pentru vanzarile finalizate, printr-un comision procentual din valoarea tranzactiilor – sunt convins ca atat Fashion Days, cat si afiliatii nostri actuali si viitori vor colabora profitabil si pe volume din ce in ce mai mari”, a completat Dorin Boerescu, CEO 2Performant Network.

Analiza fashion ianuarie–mai 2019: cumparaturi online de 3,1 milioane de euro prin 2Performant

In prima parte a anului 2019, romanii au facut cumparaturi online in valoare de aproximativ 3,1 milioane de euro pe categoria de fashion, in crestere cu 24% fata de perioada similara a anului anterior.

Conform datelor 2Performant valabile pentru lunile ianuarie–mai 2019, s-au efectuat nu mai putin de 85.000 de tranzactii online pe categoria de fashion. Aceasta reprezinta si una dintre cele mai importante categorii din 2Performant, generand aproximativ 30% din totalul tranzactiilor incheiate in reteaua de marketing afiliat.

Cosul mediu de cumparaturi online se ridica la valoarea de 180 de lei, cu o crestere semnificativa a tranzactiilor realizate pe mobile. Romanii prefera din ce in ce mai mult sa cumpere de pe dispozitivele mobile – 68% din totalul tranzactiilor fiind realizate astfel. Mai mult, 35% dintre achizitiile online de pe mobile se plaseaza seara, intre orele 18:00 si 23:00, iar valoarea cosului mediu de cumparaturi de pe mobile se ridica si ea la aproximativ 170 de lei.

Ziua preferata de romani pentru cumparaturile online de fashion este martea, cand s-au plasat cele mai multe comenzi in perioada ianuarie–mai 2019.

Analiza 2Performant a fost realizata pe cele peste 150 de magazine online de fashion care fac parte din reteaua de performance marketing la momentul actual.

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: