Advertisements
December 13, 2019
  • 5:35 pm Vodafone introduce cartele SIM cu dimensiune injumatatita pentru a reduce deseurile plastice
  • 7:01 am World PR Report 2020: 3.600 de manageri din întreaga lume vorbesc despre reputaţie şi tendinţele în comunicare
  • 7:00 am Mastercard introduce Identity Check™, soluția care asigură securitatea crescută a tranzacțiilor online
  • 5:49 pm Startarium: 10 idei de afaceri lansate în crowdfunding cu mai puțin de 10.000 de euro
  • 5:48 pm De Black Friday, clienții care achită cu Mastercard sau Maestro pot câștiga un BMW I3
162 vizualizări

HPDI (Human Performance Development International) estimează că cea mai importantă majorare pe nișa de piață în care activează s-a înregistrat în ceea ce privește serviciile de coaching, cu aproape 35% mai multe programe vândute în primele șase luni ale anului.

La nivelul portofoliului propriu, HPDI a primit cu 50% mai multe cereri pentru programe de coaching față de S1 2018, pe fondul interesului tot mai ridicat al companiilor pentru programele de coaching dedicate managementului. Potrivit datelor HPDI, companie ce realizează și implementează  programe de training, coaching, team building, consultanță și strategie în resurse umane, acest segment al pieței locale a crescut cu 30%, în primul semestru (S1) din 2019, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

“Tendința de creștere a pieței serviciilor de training și consultanță a urmat și în prima jumătate din 2019 parcursul ascendent manifestat anul trecut. Tot mai multe companii au luat decizia de a investi în cursuri de dezvoltare pentru angajați, iar cea mai importantă creștere am observat-o pe segmentul serviciilor de coaching. Numărul de programe de acest tip implementate de HPDI s-a dublat și cred că acest lucru se datorează faptului că managerii resimt din ce în ce mai mult nevoia de a îmbunătăți performanțele companiei din punct de vedere uman, de a învăța cum să comunice mai bine cu angajații, cum să-și identifice și valorifice punctele forte, atât la nivel personal cât și la nivel de echipă. Clienții noștri, și nu doar ei, au realizat că o bună relaționare în interiorul organizației este cheia succesului.”, explică Petru Păcuraru, fondator și Managing Partner al HPDI.

HPDI a încheiat prima jumătate a anului cu o cifră totală a vânzărilor de 350.000 euro, în creștere cu 31% față de aceeași perioadă din 2018. În ceea ce privește principalele servicii oferite, compania a raportat majorări pe toate cele trei segmente principale: coaching, team building și training. Programele de coaching au fost cel mai bine vândute, valoarea acestora dublându-se în S1 2019, față de S1 2018. Pe a doua poziție, la nivelul portofoliului companiei, s-au clasat serviciile de training, ale căror vânzări s-au majorat cu 40%, depășind 144.000 euro, urmate de cele de team building, care au avut vânzări cu 19% mai mari în S1 2019.

“România traversează o perioadă de creștere a pieței pe care activează HPDI, dar, în același timp, și de maturizare și așezare. Observăm o evoluție și mai accentuată față de 2018, din zona de team building ca pură evadare de la birou și de programe de training concentrate strict pe o problemă, către procese de dezvoltare și sudare a echipelor, de transformare a companiilor, de creștere a abilităților de interacțiune. De ce? Pentru că astfel oamenii vor fi mai mulțumiți și se vor simți stimulați, vor colabora mai bine la crearea și implementarea unor produse sau servicii de calitate, deci profitabilitatea afacerii și gradul de retenție al angajaților vor crește. Nu în ultimul rând, nevoia de a se adapta și de a integra competențele digitale duce la un număr crescut de solicitări pentru programe de training”, a mai punctat Petru Păcuraru.

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: