Advertisements
August 19, 2019
  • 7:25 am Regulamentul GDPR: amendă pentru camere de supraveghere
  • 4:36 pm Mircea Gheorghe, responsabil Marketing Azitrend: „Se poate ști cine au fost instigatorii din Piață!” / Colaborator Azitrend, pictor, blogger: „Softul ăsta TRASSIR e foarte misto și are multe module…”
  • 6:18 pm ANALIZĂ: De ce Trassir? GDPR, „ghimpele” din talpa Rusiei / Provocări privind alinierea la regulamentul de protecție a datelor
  • 5:47 pm FaceApp, un fel de Trassir. Unde ajung datele noastre? De la distractie la pierderea datelor personale este doar un pas
  • 5:25 pm Trassir, platforma de servicii supraveghere video, adusă de Azitrend în România / Asemănări ingrijoratoare cu Yango (IV)
  • 4:11 pm Servicii de supraveghere video de la ruși, pe filiera Azitrend-Trassir / SBERBANK, cea mai SANCȚIONATĂ bancă de pe lista Occidentului, client Trassir (III)
  • 3:29 pm Azitrend, servicii de supraveghere video prin Trassir în România?/ RECUNOAȘTEREA FACIALĂ la limita GDPR, peripeții la CM2018 și business-ul Trassir-SUHOI, pe „magistrala” Kremlin (II)
  • 6:38 pm Azitrend, servicii de supraveghere video prin Trassir în România? / Despre GDPR „non-UE”, criza din R.Moldova și o platformă folosită în țări mai puțin „prietenoase” cu democrația (I)
  • 5:07 pm Uber deschide în București cel mai mare  centru de asistență din Europa Centrală și de Est pentru șoferi și curieri
  • 5:03 pm Acoperire națională a aplicației Regista: peste 300 de primării și companii din România folosesc aplicația de registratură și managementul documentelor
  • 5:01 pm Inovație în e-commerce-ul românesc / FamShop, comerțul online prin interacțiune vocală cu vizitatorii
  • 4:58 pm Orange România – reţeaua mobilă cu cea mai extinsă acoperire din țară conform rezultatelor Speedtest Intelligence® by Ookla®
93 vizualizări
Platformă românească de automatizare a comerțului online, FamShop lansează interacțiunea vocală cu vizitatorii magazinelor online, devenind astfel prima platformă de profil din țara noastră care oferă suport pentru această tehnologie. 
În opinia creatorului platformei FamShop, interacțiunea vocală a magazinului online reprezintă următorul pas în comerțul digital, câteva magazine din România au adoptat deja căutarea vocală, însă nu și interacțiunea complexă, precum adăugarea în coș sau navigarea în pagini. “Voice assistants pentru e-commerce este o tehnologie abia lansată pe piață, dar care prinde extraordinar de repede la publicul consumator. Specialiștii preconizează ca până în 2022, 55% dintre gospodării vor deține smart-speaker, iar 30% dintre căutări se vor realiza, până în 2020, cu ecranul telefonului în hibernare. Este totuși remarcabil faptul că, în 2018, 24% dintre utilizatorii de telefon mobil ar utilize mai degrabă un voice assistant decât un website, iar acest procent se estimează că va crește până la 40% până în 2021. România, ca de fiecare dată, se alinază trendurilor globale privind tehnologia, iar tot mai mulți utilizatori folosesc acest feature în detrimental mijloacelor clasice de căutare“, declară Florin Măcău, creatorul FamShop.
Cumpărături online doar prin comenzi vocale
Pe lângă automatizarea proceselor cu softurile de contabilitate și curierii, FamShop a dezvoltat interacțiunea vocală complexă, ce presupune înlocuirea procese precum folosirea tastaturii la căutarea produselor sau folosirea click-urilor la navigarea dintr-o pagină în altă. Practic, odată cu avansarea tehnologiei, comerțul online preia din capacitățile comerțului fizic, unde cumpărătorul interacționează vocal cu magazinul.
“Această interacțiune vocală devine o opțiune tot mai folosită de către utilizatorii de internet întrucât oferă foarte mult comfort. Putem spune și că este mai puțin consumatoare de timp față de metoda tastaturii și mouse-ului, chiar dacă vorbim de câteva secunde în plus. Interacțiunea vocală complexă implică multă cercetare, mai ales pentru că se pune în discuție un domeniu precum recunoașterea vocală prin inteligență artificială, însă atunci când pasiunea și perseverență se întâlnesc, lucruri minunate apar în domeniul tehnologic”, declară Florin Măcău, creatorul Famshop.
Cu portofoliu aproape în fiecare arie a comerțului (obiecte sportive, jucării, agricultura, electronice, beauty), FamShop dorește să pună bazele magazinelor online vocale cu interacțiune complexă în România dar și peste hotare, unde echipa lucrează deja la îmbunătățirea recunoașterii vocale în limbă engleză.
Magazinul demonstrativ cu interacțiune vocală este regăsit la adresă https://famshop.ro/voce, probele demonstrative fiind înregistrate pe youtube:
Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: