Advertisements
August 19, 2019
  • 7:25 am Regulamentul GDPR: amendă pentru camere de supraveghere
  • 4:36 pm Mircea Gheorghe, responsabil Marketing Azitrend: „Se poate ști cine au fost instigatorii din Piață!” / Colaborator Azitrend, pictor, blogger: „Softul ăsta TRASSIR e foarte misto și are multe module…”
  • 6:18 pm ANALIZĂ: De ce Trassir? GDPR, „ghimpele” din talpa Rusiei / Provocări privind alinierea la regulamentul de protecție a datelor
  • 5:47 pm FaceApp, un fel de Trassir. Unde ajung datele noastre? De la distractie la pierderea datelor personale este doar un pas
  • 5:25 pm Trassir, platforma de servicii supraveghere video, adusă de Azitrend în România / Asemănări ingrijoratoare cu Yango (IV)
  • 4:11 pm Servicii de supraveghere video de la ruși, pe filiera Azitrend-Trassir / SBERBANK, cea mai SANCȚIONATĂ bancă de pe lista Occidentului, client Trassir (III)
  • 3:29 pm Azitrend, servicii de supraveghere video prin Trassir în România?/ RECUNOAȘTEREA FACIALĂ la limita GDPR, peripeții la CM2018 și business-ul Trassir-SUHOI, pe „magistrala” Kremlin (II)
  • 6:38 pm Azitrend, servicii de supraveghere video prin Trassir în România? / Despre GDPR „non-UE”, criza din R.Moldova și o platformă folosită în țări mai puțin „prietenoase” cu democrația (I)
  • 5:07 pm Uber deschide în București cel mai mare  centru de asistență din Europa Centrală și de Est pentru șoferi și curieri
  • 5:03 pm Acoperire națională a aplicației Regista: peste 300 de primării și companii din România folosesc aplicația de registratură și managementul documentelor
  • 5:01 pm Inovație în e-commerce-ul românesc / FamShop, comerțul online prin interacțiune vocală cu vizitatorii
  • 4:58 pm Orange România – reţeaua mobilă cu cea mai extinsă acoperire din țară conform rezultatelor Speedtest Intelligence® by Ookla®
72 vizualizări

Uber deschide cel mai mare centru de asistență pentru șoferi și curieri din Europa Centrală și de Est, în urma unei investiții de un sfert de milion de dolari. Noul spațiu de 320 de metri pătrați a fost creat conform standardelor internaționale pentru centrele de asistență Uber. Acesta va găzdui o echipă de 11 experți și are capacitatea de a oferi asistență pentru până la 2500 de șoferi și curieri pe săptămână. 

În contextul noii legi adoptate de Guvern care reglementează serviciile de ridesharing, noul centru va deveni un accelerator de conformitate, ajutându-i pe șoferi să parcurgă cât mai ușor toți pașii necesari autorizării. Astfel, centrul va găzdui reprezentanți din școli acreditate care vor oferi șoferilor informațiile complete cu privire la pașii și documentele necesare pentru certificarea ca șofer profesionist. De asemenea, va fi un loc în care șoferii parteneri vor avea acces la toate materialele educaționale pentru a obține atestate și unde vor putea participa la sesiuni de informare în vederea obținerii autorizațiilor pentru mașină, companie sau ca șoferi independenți.

Ash Kebriti, General Manager Uber pentru Europa Centrală și de Est a declarat:  

Această investiție vorbește despre angajamentul noastră față de România, unde vedem foarte mult potențial. În ultimii 4 ani, am lansat serviciul de ridesharing în cinci orașe și am adus serviciul de livrare de mâncare Uber Eats și Uber Green, cu 100% mașini electrice. Pe termen mediu și lung, ne propunem să devenim o platformă multimodală, pentru ca atunci când vei deschide aplicația, să ai acces la toate opțiunile de transport – fie Uber X, trotinete și biciclete electrice, taxi sau transport în comun. Cu această ocazie, accentuăm din nou că ne dorim să colaborăm cu autoritățile locale și centrale pentru a reduce traficul și poluarea. Avem datele și tehnologia pentru asta și suntem mai mult decât deschiși să le punem în folosul binelui public.”

Andreea Ticărău, Head of Customer Suport pentru Europa Centrală și de Est a vorbit despre strategia companiei de a investi în partea de customer support ca principal diferențiator față de competiție:  

Partenerii noștri ne-au spus că asistența eficientă este un aspect important atunci când lucrează cu o platformă de ridesharing. Scopul este să oferim cel mai bun suport șoferilor noștri, strategia noastră având trei mari piloni: un centru modern la standardele globale Uber, o echipă de experți bine pregătiți și training continuu pentru aceștia și asistență premium, personalizată pentru cei mai mari parteneri cu flote, care include și asistență în dezvoltarea afacerilor.”

Nicoleta Schroeder, General Manager, Uber România a vorbit despre planurile companiei în contextul noii legi care reglementează serviciile de ridesharing:

Deschiderea acestui centru coincide cu începutul unui nou capitol pentru Uber în România și pentru întregul sector al transportului urban. După ce peste 400.000 de oameni au semnat o petiție în care cereau autorităților să reglementeze serviciile de ridesharing, România a făcut un pas înainte către modernizarea transportului urban și s-a alăturat altor țări europene care au implementat astfel de reforme. Angajamentul nostru este să respectăm noile reglementări și să-i sprijinim pe șoferii parteneri să devină autorizați în cadrul noii legi. Noul centru va fi un accelerator de conformitate, ajutându-i pe șoferi să se licențieze sub noua reglementare cât mai repede și mai ușor.”

Noul centru a fost inaugurat alături de șoferul partener cu cele mai multe curse Uber din România, Mihail Duică. În peste 4 ani, acesta a făcut peste 24.000 de curse și și-a menținut un rating aproape perfect, de 4.99 din 5. 

Deschiderea centrului de asistență vine după o serie de alte măsuri pentru șoferi pe care Uber le-a introdus în ultimul an, cum ar fi timpul de așteptare plătit sau opțiunea de tipping direct în aplicație. În mai 2018, compania a anunțat un parteneriat cu AXA, prin care șoferii și curierii independenți din țările Uniunii Europeane beneficiază gratuit de acoperire în caz de accidente în timpul curselor și în afara lor, îmbolnăvire sau acoperire pentru concediu de maternitate sau paternitate. 

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: