Advertisements
November 17, 2019
  • 5:49 pm Startarium: 10 idei de afaceri lansate în crowdfunding cu mai puțin de 10.000 de euro
  • 5:48 pm De Black Friday, clienții care achită cu Mastercard sau Maestro pot câștiga un BMW I3
  • 3:49 pm Electrogrup dezvoltă, în premieră, o rețea 5G pe teritoriul Olandei
  • 3:47 pm eMAG: 20% din livrările din București au loc prin easybox
  • 3:46 pm ABC Data Romania becomes ALSO Technology
72 vizualizări

  • Cea mai valoroasă comandă livrată la easybox a fost de 13.000 lei

  • Clientul care a cumpărat cel mai mult cu livrare la easybox a plătit în total 50.000 lei

  • Clientul cu cele mai multe comenzi a deschis 200 de sertare la easybox

  • Clienții au cumpărat din peste 1.000 de categorii de produse

  • Ridicarea unui colet prin easybox reduce consumul de dioxid de carbon cu minim 20,5% faţă de metoda tradiţională de livrare

În contextul unui peisaj urban tot mai aglomerat și imprevizibil, clienții optează din ce în ce mai mult pentru livrarea la easybox. Cea mai nouă modalitate de livrare de la eMAG a adus mai multă rapiditate și libertatea de a putea ridica comanda în orice zi a săptămânii, la orice oră din zi sau din noapte. Astfel, clienții eMAG au efectuat comenzi din peste 1.000 de categorii cu livrare la easybox în primul an de la lansare. Doar în București, unul din cinci clienți a preferat această modalitate de livrare.

eMAG a dezvoltat această modalitate de livrare pornind de la ce își doresc clienții: livrare rapidă, predictibilitate și flexibilitate în privința momentului în care își pot primi comanda, precum și un proces rapid de ridicare. Clienții care aleg livrarea la easybox sunt în general oameni ocupați, care prețuiesc timpul și sunt deschiși către inovație. Pe măsură ce infrastructura easybox se va extinde, ne așteptăm să fie adoptată rapid de către toate categoriile de clienți”, a declarat Radu Ilinof, director customer experience eMAG.

Potrivit unei analize eMAG, jumătate dintre comenzile cu livrare la easybox sunt ridicate în intervalul 12.00-18.00, iar 85% sunt ridicate în 24 de ore. Cea mai valoroasă comandă cu livrare la easybox din acest an a fost de 13.000 lei, iar clientul care a cumpărat cel mai mult a plătit în total 50.000 lei. Recordul pentru cel mai scurt timp petrecut de o comandă în sertarul easybox a fost de 55 de secunde. De asemenea, clientul de top a avut nu mai puțin de 200 de comenzi în ultimele 12 luni, în medie patru comenzi pe săptămână, cu livrare la easybox.

Pe lângă comoditatea și ușurința de utilizare pe care o oferă clienților, easybox-urile au și o componentă ecologică. Potrivit studiilor, ridicarea unui colet prin intermediul easybox-ului reduce consumul de dioxid de carbon cu cel puţin 20,5% faţă de metoda tradiţională de livrare a coletului prin intermediul serviciilor de curierat. Astfel, în loc să facă 50 de drumuri pentru 50 de colete, o mașină care livrează la easybox va face unul singur. La easybox pot fi comandate toate produsele de dimensiuni mici și medii vândute de eMAG sau de partenerii eligibili.

Cele mai încăpătoare easybox-uri:

  • easybox Swan Office Park Voluntari – 200 de sertare

  • easybox showroom Crângași – 140 de sertare

  • easybox Plaza Mall București – 100 de sertare

Cele mai populare easybox-uri din București

  • easybox OMV Berceni

  • easybox showroom eMAG Crângași

  • easybox OMV Bellu

Cele mai populare easybox-uri din țară

  • easybox OMV Mărăști (Cluj)

  • easybox showroom eMAG (Timișoara)

  • easybox OMV Nicolina (Iași)

Cele mai populare categorii de produse livrate la easybox

  • Scutece și accesorii pentru bebeluși – 15.000 bucăți

  • Telefoane mobile și accesorii – 13.000 bucăți

  • Periferice pentru PC și laptopuri – 10.000 bucăți

  • Detergenți și produse de curățenie – 8.000 bucăți

  • Periuțe de dinți electrice – 5.000 bucăți

Topul celor mai populare produse livrate la easybox

  • Tigăile Tefal

  • Cafeaua boabe Lavazza

  • Brățările de fitness Xiaomi

  • Scutecele Pampers

  • Detergentul capsule Ariel 3 în 1 PODS

eMAG a lansat easybox în noiembrie 2018, iar anul acesta compania are în plan să ajungă la 300 de lockere până pe 15 noiembrie, de Black Friday și la 1.000 până la finalului lui 2020. Compania planifică totodată să pună la dispoziția clienților serviciul de retur în easybox începând cu luna februarie.

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: