Advertisements
December 9, 2019
  • 7:01 am World PR Report 2020: 3.600 de manageri din întreaga lume vorbesc despre reputaţie şi tendinţele în comunicare
  • 7:00 am Mastercard introduce Identity Check™, soluția care asigură securitatea crescută a tranzacțiilor online
  • 5:49 pm Startarium: 10 idei de afaceri lansate în crowdfunding cu mai puțin de 10.000 de euro
  • 5:48 pm De Black Friday, clienții care achită cu Mastercard sau Maestro pot câștiga un BMW I3
  • 3:49 pm Electrogrup dezvoltă, în premieră, o rețea 5G pe teritoriul Olandei
64 vizualizări

Autentificarea de tip EMV 3D Secure, dezvoltată cu scopul de a îmbunătăți experiența pe care o au consumatorii atunci când fac plăți digitale, a intrat într-o nouă eră a standardelor de securitate. În perioada următoare, băncile emitente vor înlocui, treptat, actualul SecureCode® cu programul Mastercard® Identity Check™, în timp ce pe website-urile comercianților se va regăsi noua soluție, astfel încât toți posesorii de carduri să beneficieze de cele mai înalte standarde în ceea ce privește plățile online.

EMV®3-D Secure și Mastercard® Identity Check oferă noi beneficii comercianților și, totodată, vine în întâmpinarea unor limitări impuse de versiunea anterioară, 3-D Secure 1. Noul sistem a fost dezvoltat pentru a deveni cea mai bună soluție în combaterea fraudei plăților online, însă fără a afecta experiența de cumpărături. Printre principalele îmbunătățiri se numără:

  • Sporirea securității pentru a combate tranzacțiile frauduloase, prin autentificarea în doi factori a consumatorilor, cu ajutorul biometriei, și nu prin parole statice;

  • Compatibilitatea cu dispozitivele mobile, inclusiv cu aplicațiile mobile, pentru a reflecta dezvoltarea accelerată a comerțului electronic de pe mobil;

  • Îmbunătățirea Autentificării Bazate pe Risc prin analiza unui set mult mai extins de date referitoare la cumpărăturile efectuate;

  • Îmbunătățirea experienței consumatorilor pentru a reduce rata de abandon din timpul cumpărăturilor.

Încrederea în lumea digitală a devenit moneda critică a economiei, dar și a celei de-a patra revoluții industriale. De aceea este imperios necesar ca și procesul de plată să fie unul extrem de sigur, fără cusur și care să rezulte într-o experiență simplă și plăcută pentru consumatori. Ca lider în industria globală de plăți, ne-am asumat rolul de gardian atât al consumatorilor, cât și al emitenților și comercianților, și am lansat o soluție potrivită pentru viitorul e-commerce-ului, menită să asigure siguranța tranzacțiilor”, a declarat Roxana Turquin, Business Development Manager, Mastercard România.

Înainte să fie lansat, Mastercard® Identity Check™ a trecut printr-o etapă de testare, în urmă căreia a reieșit faptul că reduce nivelul fraudei și al numărului tranzacțiilor declinate, și îi permite consumatorului să se autentifice fără probleme. Așadar, Mastercard® Identity Check™ nu doar că le asigură consumatorilor o experiență de plată îmbunătățită, dar contribuie și la creșterea profitului comercianților și al emitenților de carduri.

Advertisements
admin

Redactor online cu o experiență de aproape zece ani.

RELATED ARTICLES
LEAVE A COMMENT

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: